3 redenen waarom u uw voicemail berichten beter niet zélf inspreekt

3 redenen waarom u uw voicemail berichten beter niet zélf inspreekt

Natuurlijk mag u dat wel doen. Maar klanten ervaren een niet getrainde stem vaak als onprofessioneel.
Hoort u wel eens dat u een goede telefoonstem heeft? Dan houdt niets u tegen, natuurlijk. Of misschien deze vijf argumenten wel.

1. U spreekt niet dialect en accentloos.

Hoewel u denkt dat u algemeen Nederlands spreekt. Bij veel mensen is toch te horen vanwaar ze afkomstig zijn. Dit horen bellers uit een andere regio direct en zo kan uw voicemail onprofessioneel overkomen.

2. U heeft geen goede microfoon

Hoewel de microfoon van uw smartphone waarschijnlijk niet slecht is, is de kans dat er plof-, blaas- en kraakgeluiden worden opgenomen op uw antwoordapparaat zeer realistisch. Dit moet u echt vermijden. Een professionele studiomicrofoon heeft hier geen last van. Dit komt de opnames van uw wachtboodschappen alleen maar ten goede.

3. U heeft geen goede akoestische ruimte

Kans bestaat dat u nu op kantoor bent. Heeft u al eens goed geluisterd hoe galmend deze ruimtes klinken? Dit is zeer onprettig voor de luisteraar. Bovendien is elk extern geluid storend. Indien u niet beschikt over een stille, niet-galmende, maar akoestisch goedbehandelde ruimte zullen de wachtberichten die u inspreekt minder professioneel overkomen.

Schakel daarom professionele hulp in.

Via deze webshop kunt u makkelijk uw telefoonberichten op maat bestellen. Ze worden geleverd in de beste kwaliteit in audiobestanden die u meteen kunt uploaden naar uw provider.

By |2017-08-07T17:32:16+00:00augustus 1st, 2017|Kwaliteit, Voicemail|Reacties uitgeschakeld voor 3 redenen waarom u uw voicemail berichten beter niet zélf inspreekt