Wil je meer verdienen terwijl je klanttevredenheid stijgt? In dit artikel lees je hoe wij je daarbij kunnen helpen met ons stemmenbureau. Maar eerst schetsen we nog even kort op welke twee manieren potentiële klanten bij je terecht kunnen komen – mèt en zònder koopintentie – en hoe je daarop kan anticiperen om de tevredenheid te verhogen en uiteindelijk meer te verkopen. De conclusie: probeer elke poging tot contact te stimuleren en je klant zo goed mogelijk te helpen op een professionele en slimme manier.

Je wil dus graag meer omzet met je product of dienst?

Dat kan. Daarvoor wil je je product of dienst aan meer klanten verkopen. Of meer verkopen per klant. Dat klinkt logisch. Maar hoe zorg je ervoor dat je leads effectief klanten worden? Door ervoor te zorgen dat je bereikbaar bent. Contact stimuleert. En daar vervolgens professioneel op reageert.

Ik was op zoek naar een professionele stem om een welkomstboodschap en nog andere boodschappen in te spreken. Bij voicemail-stemmen.be was het heel laagdrempelig. Je kon alles via internet in een paar klikken regelen. En het was heel betaalbaar.

Frederick S.

Een praktijkvoorbeeld. De loodgieter.

Stel: je bent een startende loodgieter en je hebt een website gemaakt. Er zijn twee belangrijke groepen van bezoekers.

  1. Enerzijds mensen die op zoek zijn naar informatie. Ze hebben een oplossing nodig voor hun probleem: het toilet zit verstopt of de kraan lekt. Ze zoeken hierover informatie op. In je contentstrategie heb je beslist hierover how-to artikelen of video’s op je website te plaatsen. Met op het einde van het artikel een duidelijke call-to-action naar jouw service.  Want uiteraard kan jij dit probleem voor je bezoeker verhelpen. De kans bestaat dat, als de oplossing te complex of tijdrovend is, ze je hierover contacteren. Om de uitvoering hiervan uit te besteden. Maar evengoed heb je te maken met een bezoeker die zelf aan de slag wil gaan. Jammer voor jou, maar het voordeel is: je blijft onbewust in het achterhoofd sluimeren van de klant als oplosser in geval dat hij het probleem toch niet zelf opgelost krijgt.
  2. Maar anderzijds, en daar gaat het in dit artikel over, heb je ook klanten die al informatie verzameld hebben en weten wélk product of dienst ze nodig hebben. En ze zijn nu van plan om ergens een bestelling of aankoop te doen. Hoe zorg je ervoor dat je die tweede groep, hot leads, niet misloopt?

De kans is groot dat iemand op Google in dit geval ‘loodgieter in Lier’ gaat intypen. En in je advertentiestrategie heb je door middel van Google Ads, je website en telefoonnummer gekoppeld aan een advertentie. Dan krijgt die mogelijke klant jouw contactgegevens als eerste te zien. 

De meeste klanten willen zo snel mogelijk persoonlijk geholpen worden. Een lekkende kraan of kapot toilet wil je zo snel mogelijk herstellen. Sommige klanten verkiezen het om via een livechat(-bot) geholpen te worden. De meesten echter zullen persoonlijk telefonisch contact willen om een afspraak vast te leggen.

Maar als je als zelfstandig loodgieter niet meteen kunt antwoorden, en je klant op voicemail terecht komt, bestaat de kans dat hij of zij gewoon de volgende loodgieter in het rijtje belt. Klanten op zoek naar een oplossing zijn onverbiddelijk als ze verkopers vergelijken. Er zijn nu eenmaal veel loodgieters in de buurt die op dezelfde zoekwoorden adverteren en gelijkaardige services bieden.

Je moet er dus uitspringen op het vlak van klantvriendelijkheid.

De basis regel is steeds: probeer je (potentiële) klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Welk bericht krijgen klanten te horen aan de telefoon als je niet meteen kunt opnemen?

De do’s en dont’s:

“Ik ben er even niet. Bel me later terug.”

Voorbeeld 1

Dit straalt een zeer lakse aanpak voor. Klanten zijn niet geholpen. Hun probleem blijft bestaan én ze moeten zelf opnieuw actie ondernemen. Zo bouw je geen vertrouwen op. In ieder geval: persoonlijk zou ik je niet terugbellen. Tenzij je de enige loodgieter bent in een straal van 100km.

“Hallo, welkom bij de Loodgieter X. Wij zijn even aan het werk bij een klant, maar laat gerust je naam en je gegevens achter en wij bellen je zo snel mogelijk terug”.

Voorbeeld 2

Dit is al beter. Je begroet de klant, vermeld de bedrijfsnaam én geeft de klant een call to action. “Laat je gegevens achter, wij bellen je terug.” Maar let op: een klant die dringender op zoek is naar een oplossing, gaat hoogstwaarschijnlijk nog steeds verder op zoek.

“Hallo, welkom bij Loodgieter X. Omdat we even aan het werk zijn bij een klant kan kunnen we je niet meteen beantwoorden. We begrijpen dat je snel geholpen wil worden. Spreek daarom je naam en nummer in na de biep. Binnen het uur word je door ons teruggebeld.  Of wil je nu een afspraak vastleggen? Surf dan naar onze website www.loodgieterx.be om jouw datum en uur meteen in te plannen. 

Voorbeeld 3

Dit is nog beter. Je geeft de klanten de keuze om meteen geholpen te worden via de website. Ze weten ook dat ze snel geholpen zullen worden als ze iets inspreken. Dit maakt de kans is groter dat ze niet verder op zoek gaan.

Maar er is meer mogelijk.

We gingen er nu van uit dat je de telefoon niet kon opnemen. En er later opnieuw contact moest gemaakt worden. Met behulp van een telefooncentrale kun je wél meteen automatisch opnemen en een wachtboodschap laten horen. Je klant blijft dan even aan de lijn hangen tot je kunt antwoorden. Je kunt ook je vaste lijn laten doorschakelen naar je mobiel nummer als je vaak onderweg bent. Hierdoor vergroot je ook de kans dat je de mogelijke klant kan helpen en een aankoop laat plaatsen.

Gebruik een telefooncentrale met keuzemenu als je meerdere afdelingen hebt.

Heb je meerdere afdelingen? Dan is het aan te raden om een keuzemenu te gebruiken. Door middel van een welkomst bericht begeleid je de beller naar de juiste dienst binnen je bedrijf. 

Gebruik meerdere talen als je anderstalige klanten hebt.

Heb je mogelijks ook klanten die ook Frans, Engels of Duits spreken? Overweeg dan om je berichten meertalig te laten opnemen. Een eerste keuzemenu kan dan een taalkeuze zijn. “Voor Nederlands, druk 1. Pour le français, appuyez sur deux. For English, press 3. “


Een belangrijke vraag: hoe klinken deze boodschappen?

Straal je vertrouwen uit?

Een niet te onderschatten psychologisch aspect is het vertrouwen dat deze boodschappen moeten uitstralen. Net zoals je voor een strakke website-layout, mooie foto’s of een degelijke toonzaal kiest, wil je dat deze telefoonboodschappen professioneel opgenomen zijn, vriendelijk, helder en verstaanbaar klinken en duidelijk opgebouwd zijn. De keuze om de voicemail berichten te laten inspreken door een getrainde radiofonische stem in een opnamestudio ligt voor de hand. Zeker als je weet dat dit al voor slechts €30 kan. Je kan natuurlijk nog steeds opteren om je berichten zélf in te spreken. Onderaan dit artikel delen we hiervoor 5 tips.

Maar we gaan er nu even van uit dat je de berichten besteld in onze webshop. Je kunt hier je inspiratie halen voor verschillende soorten meertalige berichten. En je kan je berichten eenvoudig laten inspreken door Johfrah of Eveline voor jouw zaak.

“De vorige boodschappen werden ingesproken door mijn toenmalige vriendin. Die moesten om redenen dus gewijzigd worden. Ik probeerde de berichten zelf op te nemen. Maar ik had moeite met de bestandstypes. Toen ik de prijs zag van voicemail-stemmen.be, 30 euro per bericht, dacht ik: ‘Voor die prijs zal ik geen twee uur sukkelen’.

Dimitri W.

Eveline en ik hebben deze nieuwe webshop www.voicemail-stemmen.be in 2018 gelanceerd. We geloven dat ons laagdrempelig stemmenbureau vele bedrijven en zelfstandigen kan helpen. Maar we waren ook benieuwd naar de commentaren van onze klanten, dus we belden enkelen op. Die reacties kan je bekijken in bovenstaand filmpje.

De voordelen van professioneel ingesproken telefoonbegroetingen.

Een goede tekst, een vriendelijke professionele stem en de geschikte wachtmuziek is zeker aan te raden. Zowel grote multinationals als kleine bedrijven verkiezen een vertrouwde, accentloze en professionele stem. Dat wekt bij klanten een vertrouwd gevoel en maakt het wachten aangenamer. Bovendien kunnen promotionele boodschappen tot meer aankopen leiden. Of door informatie te geven en te verwijzen naar de website tijdens het wachten, kan de vraag al deels opgelost zijn.

Voordeel 1: Maak een betere indruk

Een vriendelijke begroeting zorgt voor een warm gevoel. Zeker aan de telefoon. De stem die je potentiële klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Dat komt professioneel over en straalt kwaliteit uit. Klanten associëren een professionele, vriendelijke stem met een professioneel en vriendelijk bedrijf. En die eerste indruk is onbetaalbaar.

Voordeel 2: Voorkom dat je klanten verliest!

Wat horen je klanten nu als ze buiten de kantooruren bellen? Vanaf 2 seconden stilte hangt meer dan de helft van de bellers op. Onprofessionele of verwarrende berichten kunnen ervoor zorgen dat klanten letterlijk afhaken.

Voordeel 3: Verkoop meer.

Je kunt de tijd dat de klanten wachten, benutten door over je promoties te vertellen. Heb je er al aan gedacht om je klanten via de voicemail door te verwijzen naar de website? Of interessante promoties aan te bieden terwijl ze even in de wacht worden gehouden?

“Bedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw badkamer, u er deze maand gratis de kranen bovenop krijgt? U bespaart zo tot 300 euro. Vraag naar onze voorwaarden over deze en andere promoties.”

Voorbeeld van een promotie tijdens het wachten

Van zodra je de beller te woord kan staan, bestaat de kans dat ze naar de voorwaarden van deze promotie zullen vragen.

Voordeel 4: Je werkt efficiënter. Want de centrale neemt werk van je over.

Dit is een voordeel voor jezelf. Als je het goed doet wordt je telefoon, nét zoals je website een extra tool die je klanten vertrouwen, informatie en een verkoop call-to-action geven.

  • Je telefooncentrale neemt een aantal taken van je over. Hoeveel klanten bellen om de openingsuren te weten? Die informatie kun je nu automatisch meegeven via een keuzemenu.
  • Je hoeft niet altijd en overal bereikbaar te zijn. Vele vragen zullen al opgelost zijn door de info telefonisch te laten verschaffen of door te verwijzen naar een boekingsmodule of contactformulier p de website. Enkel klanten die persoonlijk willen doorverbonden worden komen bij je terecht.
  • Je kan meerdere oproepen tegelijk laten binnenkomen en behandelen.
  • Je potentiële klanten worden zoals eerder gezegd wél meteen geholpen en zullen sneller geneigd zijn tot een aankoop.

Als klanten ons bellen wil ik dat ze een professioneel antwoord krijgen. Zelf ben ik heel technologisch-minded en het aanvragen kon allemaal digitaal. Toen ik het resultaat kreeg was ik zeer tevreden. De prijs-kwaliteit was het in orde. En zeker de snelheid: binnen de 24 uur geleverd.

WOUTER N.

Tot slot: 3 tips bij het schrijven van je keuzemenu.

De vuistregel is: hou je klanten niet te lang aan het lijntje.

Hou het kort en duidelijk. Hoe efficiënter je de beller kan helpen of doorverwijzen naar de juiste contactpersoon, hoe beter. Zelf wilt u ook niet te lang ‘aan het lijntje’ gehouden worden, toch? Wees bij het schrijven van je voice prompts persoonlijk, maar wijk niet teveel af van de ongeschreven regeltjes. De kans bestaat dat je beller maar met een half oor aan het luisteren is, en dan zijn de standaardzinnen makkelijk te begrijpen. En probeer na te denken hoe en op welke manier je je beller zo snel mogelijk kan helpen.

Vernoem eerst de afdeling, dan pas het nummer.

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst Na Verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken. In België gebruiken we meestal ‘druk’, maar je kunt ook woorden als ‘toets’ of ‘kies’ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

Maak persoonlijk contact snel mogelijk

Laat de optie ‘Voor alle andere vragen, druk 9’ daarom niet te lang op zich wachten. Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, nét omdat ze specifieke vragen hebben die ze niet op de website vonden. En zijn ze op zoek naar bijkomende, specifieke informatie.

Zo werkt het

Voeg opmerkingen toe.

Hier kun je vertellen hoe de tekst of bepaalde woorden of merken uitgesproken worden: jij bepaalt het tempo, intonatie, accenten. Geef ook mee of @ wordt uitgesproken als at of apestaartje. En hoor je liever liggend streepje of koppelteken bij dit teken “-” ? Wil je aparte .wav bestanden per taal of in één .wav bestand? Hier kan je al je richtlijnen plaatsen.

Sluiten

Bijna klaar!

Kloppen alle gegevens? Zijn je teksten juist geschreven? Akkoord met de prijs? Scroll dan verder naar de betaalgegevens. Wij staan te popelen om je berichten in te spreken.

Sluiten

Deze extra opties zijn mogelijk.

De berichten die je hierboven invoerde, zie je hieronder met de totaalprijs. Zie je niks? Zorg dat je zeker op de knop ‘Voeg toe aan mandje’ drukte. Kies nu de gewenste levertermijn en voeg eventueel muziek toe. Je kan de muziek beluisteren door erop te klikken.

Sluiten

Hier kan je de stem kiezen.

Je hebt de keuze uit Johfrah en Eveline uit 🇧🇪 België en Klaas uit 🇳🇱 Nederland. Johfrah spreekt Vlaams, Frans en Engels. Eveline spreekt Vlaams, Frans, Engels én Duits. Klaas spreekt Nederlands. Wij zijn geen native sprekers, maar zo heb je wel consistentie in je telefoonberichten.

Kies ook in hoeveel talen.

Het kost €30 per bericht per taal. Een bericht in 2 talen kost dus €60, enzovoort. Vul beide talen in hetzelfde vak in. Je kan de berichten achteraf samen in één .wav-bestand, maar ook als twee afzonderlijke .wav-bestanden ontvangen.

Sluiten

Schrijf hier je eerste bericht.

Indien je meerdere talen koos, typ dan ook de vertalingen in hetzelfde tekstvak. Onze richtlijn is: elk bericht telt maximaal 50 woorden. Klik daarna op ‘+Bericht toevoegen’ om een tweede bericht te schrijven. Wil je inspiratie opdoen, klik dan hier voor enkele voorbeeldteksten.

Sluiten

Veelgestelde vragen

[fusion_faq filters=”yes-without-all” featured_image=”” cats_slug=”” exclude_cats=”hulp-bij-bestellen,reviews,voorbeelden” orderby=”date” order=”asc” type=”” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” title_font_size=”” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_box_color=”” icon_alignment=”” toggle_hover_accent_color=”#4ebdac” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]

Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105

Bericht dat jouw bellers even in de wacht houdt.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.
Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.
Merci pour votre appel.Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Voicemail voor buiten de kantooruren.

Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.
Our office is closed at the moment. You can reach us every working day between 8am and 5pm. Please leave your name and message, and we’ll get back to you as soon as possible. Thank you for your call.
A l’instant nos bureaux sont fermés. Vous pouvez nous joindre les jours ouvrables entre 08:00 et 17:00. Veuillez laisser un message après le bip sonore. Et nous vous rappellerons dans les plus brefs délais.

Voicemail voor binnen de kantooruren.

We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.
We’re unable to take your call, just leave us a message and we’ll return your call as soon as possible.
Nous ne pouvons pas prendre votre appel. Laissez-nous un message et nous vous rappellerons aussitôt que possible.

Voicemail tijdens feestdag of uitzondering.

Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.
Welcome. Our office is exeptionally closed today. You can leave a message and we will contact you as soon as possible.
Bienvenue. Notre bureau est exceptionellement fermé aujourd'hui. Vous pouvez laisser un message et nous allons vous rappeler le plus vite possible.

Voicemail voor tijdens vakantie-periode.

Welkom. We zijn terug bereikbaar op 2 januari. Fijn eindejaar.
Welcome. We are closed until the second of January. Happy holidays.
Bienvenue. Nous sommes de nouveau disponible le 2 janvier. Bonne fin d’année.

Telefooncentrale met IVR keuzemenu.

Indien u verder wenst te gaan in het Nederlands, druk 1.
Voor het plaatsen van uw bestelling, druk 1.
Voor technische ondersteuning, druk 2.
Om een afspraak te maken, druk 3.
English, please press 2.
To place an order, please press 1.
For technical support, please press 2
To make an appointment, please press 3.
Pour continuer en Français, appuyez sur la touche 3.
Pour passer une commande, appuyez sur la touche 1.
Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 2.
Si vous voulez fixer un rendez-vous, appuyez sur la touche 3.

Meer

Bezet – wachtrij – in gesprek

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.
Welkom. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven! We helpen je snel verder.
Welkom. Op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. We staan je zo dadelijk te woord. 
Welkom. Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen u zo spoedig mogelijk te woord staan. Wenst u meer info over onze artikelen, dan kan u ook terecht op onze webshop. 
Welkom. Blijft u even aan de lijn alstublieft. U wordt zo dadelijk verder geholpen. 
Welkom. Wij helpen u zo dadelijk verder. 
Bedankt voor uw geduld. Welkom. Wij helpen u zo dadelijk verder. 
Bedankt voor uw geduld. Welkom. Al onze lijnen zijn momenteel bezet, we helpen u graag zo dadelijk verder. 
Welkom. Al onze lijnen zijn momenteel bezet, we helpen u graag zo dadelijk verder.
Welkom. Al onze medewerkers zijn bezet, u wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan. 
Goeiedag. Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld. 
Goeiedag. Blijft u even aan de lijn. U wordt nu doorgeschakeld. 
Goeiedag. Wij verbinden u zo dadelijk door met één van onze medewerkers. 
Welkom. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zo dadelijk verder. Voor trainingsdoeleinden kan dit gesprek worden opgenomen. 
Welkom. We helpen u zodadelijk graag verder. Blijf nog even aan de lijn. 
Welkom. Een ogenblik geduld alsjeblieft. 
Welkom. Een ogenblik geduld alsjeblieft. U wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan. 
Welkom. Een ogenblik geduld. Wij behandelen uw oproep zo snel mogelijk. Welkom. Een ogenblik geduld. Wij behandelen uw oproep zo snel mogelijk.

Voicemail tijdens openingsuren

Hallo. We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.
Onze kantoren zijn geopend, maar er is tijdelijk niemand beschikbaar om uw oproep te beantwoorden. Laat ons een berichtje achter na de biep of stuur ons een e-mail. Bedankt voor uw oproep, tot snel.
Goeiedag. Helaas zijn we ondanks onze openingstijden niet bereikbaar. We vragen u later nogmaals te bellen of een berichtje in te spreken. Sorry voor het ongemak.
Al onze lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog een keer of spreek uw boodschap in na de toon. Onze excuses voor het ongemak.
Welkom. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve een boodschap na te laten. We zullen u dan zo snel mogelijk contacteren. Alvast bedankt voor uw geduld.
Hallo, bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Laat alstublieft uw naam en telefoonnummer achter, zodat een van onze medewerkers u zo spoedig mogelijk terug kan bellen. Prettige dag.
Welkom. Momenteel zijn we even niet beschikbaar. Laat alstublieft uw contactinformatie achter, en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. U kunt ons ook steeds een e-mail sturen. Alvast bedankt.
Goedendag. Welkom. Op dit moment kunnen wij uw oproep niet beantwoorden. Wenst u een boeking te maken of informatie op te vragen dan vraag ik u om het later nog eens te proberen of een boodschap achter te laten na de toon. Alvast bedankt voor uw oproep.
Welkom. Dit is onze voicemail. Op dit moment zijn we niet in de gelegenheid u telefonisch te woord te staan. Spreekt u alstublieft uw naam en telefoonnummer in, dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug.
Welkom. Spreek gerust een boodschap in en we contacteren u zo snel mogelijk terug. U kan ook een bericht nalaten via onze website. Bedankt voor uw oproep.
Goeiedag. Ik ben momenteel niet in de gelegenheid mijn telefoon te beantwoorden. Laat een bericht achter, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bedankt om contact op te nemen. Wij zijn momenteel niet bereikbaar. Laat uw naam en telefoon nummer achter na de toon en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Voor meer informatie kan u terecht op onze website.
Hallo, dit is mijn voicemail. Ik ben momenteel niet bereikbaar, als je jouw naam en telefoonnummer inspreekt, bel ik je zo snel mogelijk terug.
Hallo! Dit is het antwoordapparaat. Laat jouw boodschap achter na de toon, en dan nemen we weldra contact met je op.
Wij zijn momenteel niet bereikbaar, gelieve uw naam, voornaam en telefoonnummer in te spreken. Wij bellen u zo snel mogelijk terug. Tot snel.
Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Laat alstublieft uw naam en telefoonnummer achter, zodat iemand van onze firma u zo spoedig mogelijk terug kan bellen.
Welkom. Onze kantoren zijn momenteel gesloten. Laat uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Voor dringende vragen, gelieve ons een mail te sturen met duidelijke omschrijving. Bedankt voor uw oproep.
Dit is het antwoordaparaat. Gelieve een boodschap achter te laten na de biep.
Goeiedag. Helaas kunnen we uw oproep momenteel niet beantwoorden. Laat na de toon gerust uw naam en berichtje achter. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. Op dit moment zijn wij niet aanwezig. Mocht u een boodschap hebben, kunt deze inspreken, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.
Goeiedag. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Laat gerust uw naam en telefoonnummer achter, wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.
Welkom. We zijn even niet beschikbaar. Wens je een afspraak te maken dan kan je vanaf nu ook online boeken. Ga naar onze website en reserveer online. Laat gerust je naam en nummer achter indien je vragen hebt, dan bellen we je zo terug.
Hallo. Op dit moment zijn wij niet in de gelegenheid u te woord te staan. Spreek daarom ná de toon uw naam, telefoonnummer en boodschap in. Wij nemen, indien nodig, zo spoedig mogelijk contact met u op.
Hallo. Helaas zijn we niet in de gelegenheid uw telefoon aan te nemen, laat een bericht achter na de toon en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.
Welkom. Onze kantoren zijn momenteel gesloten. Laat uw naam en telefoonnummer achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.
Goeiedag. Dit is m'n voicemail. Sorry ik kan u even niet spreken. Laat daarom een berichtje achter. Fijne dag verder.
Welkom. Ik kan uw oproep momenteel niet beantwoorden . Laat gerust je naam en nummer achter en dan ik bel je zo snel mogelijk terug.
Hallo. Dit is ons antwoordapparaat. Wij zijn momenteel niet bereikbaar. Spreek uw bericht in na de piep.
Een goededag. Dit is het automatische antwoordapparaat. Op dit moment kunnen wij u niet te woord staan. Spreek uw naam en nummer in na de piep en wij zullen u zo snel mogelijk terug bellen.
Dit is het automatische antwoordapparaat. Gelieve na de toon duidelijk uw naam, telefoonnummer en reden van oproep te vermelden.
Dit is onze voice-mail. U kunt een bericht inspreken na het signaal.
Hallo. Op dit moment zijn wij gesloten. Mocht u vragen hebben kunt u ons een e-mail sturen of een bericht achterlaten na de toon. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Openingsuren: 9u30 – 18 uur of 8u30 – 17 uur.

Welkom. Wij zijn momenteel gesloten. U kunt ons elke werkdag bereiken van 9u30 tot 18 uur. Meer informatie vindt u op onze website. Bestellingen kunt u ook versturen per e-mail.
Welkom. Momenteel is onze zaak gesloten. U kan ons bereiken van maandag tot vrjdag van 9u30 tot 18 uur.
Welkom. Momenteel zijn wij gesloten. U kan ons telefonisch steeds bereiken van maandag tot vrijdag van 9u30 tot 18 uur.
Welkom. Momenteel zijn onze kantoren gesloten. U kan ons bereiken van maandag tot vrijdag van 9u30 tot 18 uur. Bedankt voor uw oproep, tot later.
Goeiedag. Onze winkel en klantenservice is geopend van maandag tot zaterdag van 9u30 tot 18 uur. U kunt ook terecht op onze webshop voor meer informatie. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9u30 tot 18 uur. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. We zijn telefonisch bereikbaar elke werkdag van 9u30 tot 18 uur. Meer info kan u terugvinden op onze website.
U belt ons buiten de kantooruren. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9u30 tot 18 uur.
Goeiedag. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 9u30 tot 18 uur. U kan ons steeds telefonisch bereiken tijdens de openingsuren.
Goeiedag. Onze kantoren zijn alle werkdagen open van 9u30 tot 18u. Dank u voor uw oproep en tot binnenkort.
Welkom. Wij zijn momenteel gesloten. U kunt ons elke werkdag bereiken van 8u30 tot 17 uur. Meer informatie vindt u op onze website. Bestellingen kunt u ook versturen per e-mail.
Welkom. Momenteel zijn wij gesloten. U kan ons telefonisch steeds bereiken van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17 uur.
Welkom. Momenteel zijn onze kantoren gesloten. U kan ons bereiken van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17 uur. Bedankt voor uw oproep, tot later.
Goeiedag. Onze winkel en klantenservice is geopend van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 17u. U kunt ook terecht op onze webshop voor meer informatie. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. We zijn telefonisch bereikbaar elke werkdag van 8u30 tot 17 uur? Meer info kan u terugvinden op onze website.
U belt ons buiten de kantooruren. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 8u30 tot 17 uur.
Goeiedag. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17 uur. U kan ons steeds telefonisch bereiken tijdens de openingsuren.
Goeiedag. Onze kantoren zijn alle werkdagen open van 8u30 tot 17u. Dank u voor uw oproep en tot binnenkort.

Gesloten: tijdens vakantieperiodes, op feestdagen of uitzonderlijk.

Welkom. Vanwege verlof zijn onze kantoren telefonisch niet bereikbaar. Voor meer details over onze openingsuren kan je terecht op onze website. We danken je voor je oproep.
Goeiedag. Wij genieten van een deugddoende vakantie. U kunt onze openingsuren vinden op onze website. Bedankt voor uw begrip.
Welkom. We zijn gesloten wegens vakantie. Kijk voor meer informatie op onze website. Bedankt en nog een prettige dag.
Welkom. Momenteel genieten wij van onze jaarlijkse vakantie. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. We zijn op vakantie. Een fijn eindejaar gewenst.
Goeiedag, ik ben tot komende maandag in verlof. Laat gerust uw naam en bericht achter op mijn voicemail en ik bel u zeker terug. Bedankt en nog een fijne dag.
Goeiedag, ik ben tot het einde van deze week in verlof. Laat gerust uw naam en bericht achter op mijn voicemail en ik bel u zeker terug. Indien u dringende vragen heeft kan u ons algemeen nummer bellen. Vriendelijk bedankt en fijne dag.
Goeiedag, ik ben tot het einde van deze maand in verlof. Laat gerust uw naam en bericht achter op mijn voicemail en ik bel u zeker terug na deze periode. Bedankt voor uw oproep.
Beste klant, wij zijn gesloten tot en met 30 juli wegens onze jaarlijkse vakantie. We helpen u graag terug na deze periode. Bedankt voor uw oproep.
Welkom. Momenteel zijn onze kantoren gesloten. We hebben aangepaste openingsuren. Bezoek onze website voor meer informatie. Bedankt voor uw oproep, tot later.
Welkom. Met kerst en nieuw zijn we er even tussenuit. We wensen u een prettig eindejaar.
Welkom. Wegens een nationale feestdag zijn wij vandaag uitzonderlijk gesloten. Wij zijn terug bereikbaar de eerstvolgende werkdag. Bedankt voor uw oproep.
Goeiedag. Door een feestdag zijn onze kantoren gesloten. Wij helpen u graag terug verder op de eerstvolgende werkdag.
Bonjour, nos bureaux sont fermés à cause d'un jour férié. Nous sommes à votre disposition le premier jour ouvrable suivant.
Welcome. Our offices are closed today due to a holiday. We are happy to help you on the following working day.
Goeiedag. Vanwege een feestdag is onze winkel vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan ons terug bereiken vanaf de eerstvolgende werkdag. Bedankt voor uw begrip.
Welkom. Ons bedrijf is vandaag uitzonderlijk gesloten. Gelieve ons de eerstvolgende werkdag terug te contacteren. Bedankt, en tot ziens.
Welkom. Momenteel zijn wij uitzonderlijk gesloten. Probeert u het later eens opnieuw of stuur ons een e-mail. Bedankt voor uw oproep, tot later.
Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. Gelieve ons later terug te contacteren. Bedankt voor uw oproep.

Sluiten

, de berichten zijn
succesvol toegevoegd aan je winkelmandje. 👌

Ga verder naar betalen

De berichten zijn succesvol toegevoegd aan je winkelmandje!

Ben je reeds klant? Log dan in.

Of ga verder als gast

Sluiten

Beluister de muziek


Sluiten