Artikel: Hoe verhoog je omzet én zorg je tegelijk voor een betere klantervaring?2019-08-19T15:08:46+00:00

Wil je meer verdienen terwijl je klanttevredenheid stijgt? In dit artikel lees je hoe wij je daarbij kunnen helpen met ons stemmenbureau. Maar eerst schetsen we nog even kort op welke twee manieren potentiële klanten bij je terecht kunnen komen – mèt en zònder koopintentie – en hoe je daarop kan anticiperen om de tevredenheid te verhogen en uiteindelijk meer te verkopen. De conclusie: probeer elke poging tot contact te stimuleren en je klant zo goed mogelijk te helpen op een professionele en slimme manier.

Je wil dus graag meer omzet met je product of dienst?

Dat kan. Daarvoor wil je je product of dienst aan meer klanten verkopen. Of meer verkopen per klant. Dat klinkt logisch. Maar hoe zorg je ervoor dat je leads effectief klanten worden? Door ervoor te zorgen dat je bereikbaar bent. Contact stimuleert. En daar vervolgens professioneel op reageert.

Ik was op zoek naar een professionele stem om een welkomstboodschap en nog andere boodschappen in te spreken. Bij voicemail-stemmen.be was het heel laagdrempelig. Je kon alles via internet in een paar klikken regelen. En het was heel betaalbaar.

Frederick S.

Een praktijkvoorbeeld. De loodgieter.

Stel: je bent een startende loodgieter en je hebt een website gemaakt. Er zijn twee belangrijke groepen van bezoekers.

  1. Enerzijds mensen die op zoek zijn naar informatie. Ze hebben een oplossing nodig voor hun probleem: het toilet zit verstopt of de kraan lekt. Ze zoeken hierover informatie op. In je contentstrategie heb je beslist hierover how-to artikelen of video’s op je website te plaatsen. Met op het einde van het artikel een duidelijke call-to-action naar jouw service.  Want uiteraard kan jij dit probleem voor je bezoeker verhelpen. De kans bestaat dat, als de oplossing te complex of tijdrovend is, ze je hierover contacteren. Om de uitvoering hiervan uit te besteden. Maar evengoed heb je te maken met een bezoeker die zelf aan de slag wil gaan. Jammer voor jou, maar het voordeel is: je blijft onbewust in het achterhoofd sluimeren van de klant als oplosser in geval dat hij het probleem toch niet zelf opgelost krijgt.
  2. Maar anderzijds, en daar gaat het in dit artikel over, heb je ook klanten die al informatie verzameld hebben en weten wélk product of dienst ze nodig hebben. En ze zijn nu van plan om ergens een bestelling of aankoop te doen. Hoe zorg je ervoor dat je die tweede groep, hot leads, niet misloopt?

De kans is groot dat iemand op Google in dit geval ‘loodgieter in Lier’ gaat intypen. En in je advertentiestrategie heb je door middel van Google Ads, je website en telefoonnummer gekoppeld aan een advertentie. Dan krijgt die mogelijke klant jouw contactgegevens als eerste te zien. 

De meeste klanten willen zo snel mogelijk persoonlijk geholpen worden. Een lekkende kraan of kapot toilet wil je zo snel mogelijk herstellen. Sommige klanten verkiezen het om via een livechat(-bot) geholpen te worden. De meesten echter zullen persoonlijk telefonisch contact willen om een afspraak vast te leggen.

Maar als je als zelfstandig loodgieter niet meteen kunt antwoorden, en je klant op voicemail terecht komt, bestaat de kans dat hij of zij gewoon de volgende loodgieter in het rijtje belt. Klanten op zoek naar een oplossing zijn onverbiddelijk als ze verkopers vergelijken. Er zijn nu eenmaal veel loodgieters in de buurt die op dezelfde zoekwoorden adverteren en gelijkaardige services bieden.

Je moet er dus uitspringen op het vlak van klantvriendelijkheid.

De basis regel is steeds: probeer je (potentiële) klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Welk bericht krijgen klanten te horen aan de telefoon als je niet meteen kunt opnemen?

De do’s en dont’s:

“Ik ben er even niet. Bel me later terug.”

Voorbeeld 1

Dit straalt een zeer lakse aanpak voor. Klanten zijn niet geholpen. Hun probleem blijft bestaan én ze moeten zelf opnieuw actie ondernemen. Zo bouw je geen vertrouwen op. In ieder geval: persoonlijk zou ik je niet terugbellen. Tenzij je de enige loodgieter bent in een straal van 100km.

“Hallo, welkom bij de Loodgieter X. Wij zijn even aan het werk bij een klant, maar laat gerust je naam en je gegevens achter en wij bellen je zo snel mogelijk terug”.

Voorbeeld 2

Dit is al beter. Je begroet de klant, vermeld de bedrijfsnaam én geeft de klant een call to action. “Laat je gegevens achter, wij bellen je terug.” Maar let op: een klant die dringender op zoek is naar een oplossing, gaat hoogstwaarschijnlijk nog steeds verder op zoek.

“Hallo, welkom bij Loodgieter X. Omdat we even aan het werk zijn bij een klant kan kunnen we je niet meteen beantwoorden. We begrijpen dat je snel geholpen wil worden. Spreek daarom je naam en nummer in na de biep. Binnen het uur word je door ons teruggebeld.  Of wil je nu een afspraak vastleggen? Surf dan naar onze website www.loodgieterx.be om jouw datum en uur meteen in te plannen. 

Voorbeeld 3

Dit is nog beter. Je geeft de klanten de keuze om meteen geholpen te worden via de website. Ze weten ook dat ze snel geholpen zullen worden als ze iets inspreken. Dit maakt de kans is groter dat ze niet verder op zoek gaan.

Maar er is meer mogelijk.

We gingen er nu van uit dat je de telefoon niet kon opnemen. En er later opnieuw contact moest gemaakt worden. Met behulp van een telefooncentrale kun je wél meteen automatisch opnemen en een wachtboodschap laten horen. Je klant blijft dan even aan de lijn hangen tot je kunt antwoorden. Je kunt ook je vaste lijn laten doorschakelen naar je mobiel nummer als je vaak onderweg bent. Hierdoor vergroot je ook de kans dat je de mogelijke klant kan helpen en een aankoop laat plaatsen.

Gebruik een telefooncentrale met keuzemenu als je meerdere afdelingen hebt.

Heb je meerdere afdelingen? Dan is het aan te raden om een keuzemenu te gebruiken. Door middel van een welkomst bericht begeleid je de beller naar de juiste dienst binnen je bedrijf. 

Gebruik meerdere talen als je anderstalige klanten hebt.

Heb je mogelijks ook klanten die ook Frans, Engels of Duits spreken? Overweeg dan om je berichten meertalig te laten opnemen. Een eerste keuzemenu kan dan een taalkeuze zijn. “Voor Nederlands, druk 1. Pour le français, appuyez sur deux. For English, press 3. “


Een belangrijke vraag: hoe klinken deze boodschappen?

Straal je vertrouwen uit?

Een niet te onderschatten psychologisch aspect is het vertrouwen dat deze boodschappen moeten uitstralen. Net zoals je voor een strakke website-layout, mooie foto’s of een degelijke toonzaal kiest, wil je dat deze telefoonboodschappen professioneel opgenomen zijn, vriendelijk, helder en verstaanbaar klinken en duidelijk opgebouwd zijn. De keuze om de voicemail berichten te laten inspreken door een getrainde radiofonische stem in een opnamestudio ligt voor de hand. Zeker als je weet dat dit al voor slechts €30 kan. Je kan natuurlijk nog steeds opteren om je berichten zélf in te spreken. Onderaan dit artikel delen we hiervoor 5 tips.

Maar we gaan er nu even van uit dat je de berichten besteld in onze webshop. Je kunt hier je inspiratie halen voor verschillende soorten meertalige berichten. En je kan je berichten eenvoudig laten inspreken door Johfrah of Eveline voor jouw zaak.

“De vorige boodschappen werden ingesproken door mijn toenmalige vriendin. Die moesten om redenen dus gewijzigd worden. Ik probeerde de berichten zelf op te nemen. Maar ik had moeite met de bestandstypes. Toen ik de prijs zag van voicemail-stemmen.be, 30 euro per bericht, dacht ik: ‘Voor die prijs zal ik geen twee uur sukkelen’.

Dimitri W.

Eveline en ik hebben deze nieuwe webshop www.voicemail-stemmen.be in 2018 gelanceerd. We geloven dat ons laagdrempelig stemmenbureau vele bedrijven en zelfstandigen kan helpen. Maar we waren ook benieuwd naar de commentaren van onze klanten, dus we belden enkelen op. Die reacties kan je bekijken in bovenstaand filmpje.

De voordelen van professioneel ingesproken telefoonbegroetingen.

Een goede tekst, een vriendelijke professionele stem en de geschikte wachtmuziek is zeker aan te raden. Zowel grote multinationals als kleine bedrijven verkiezen een vertrouwde, accentloze en professionele stem. Dat wekt bij klanten een vertrouwd gevoel en maakt het wachten aangenamer. Bovendien kunnen promotionele boodschappen tot meer aankopen leiden. Of door informatie te geven en te verwijzen naar de website tijdens het wachten, kan de vraag al deels opgelost zijn.

Voordeel 1: Maak een betere indruk

Een vriendelijke begroeting zorgt voor een warm gevoel. Zeker aan de telefoon. De stem die je potentiële klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Dat komt professioneel over en straalt kwaliteit uit. Klanten associëren een professionele, vriendelijke stem met een professioneel en vriendelijk bedrijf. En die eerste indruk is onbetaalbaar.

Voordeel 2: Voorkom dat je klanten verliest!

Wat horen je klanten nu als ze buiten de kantooruren bellen? Vanaf 2 seconden stilte hangt meer dan de helft van de bellers op. Onprofessionele of verwarrende berichten kunnen ervoor zorgen dat klanten letterlijk afhaken.

Voordeel 3: Verkoop meer.

Je kunt de tijd dat de klanten wachten, benutten door over je promoties te vertellen. Heb je er al aan gedacht om je klanten via de voicemail door te verwijzen naar de website? Of interessante promoties aan te bieden terwijl ze even in de wacht worden gehouden?

“Bedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw badkamer, u er deze maand gratis de kranen bovenop krijgt? U bespaart zo tot 300 euro. Vraag naar onze voorwaarden over deze en andere promoties.”

Voorbeeld van een promotie tijdens het wachten

Van zodra je de beller te woord kan staan, bestaat de kans dat ze naar de voorwaarden van deze promotie zullen vragen.

Voordeel 4: Je werkt efficiënter. Want de centrale neemt werk van je over.

Dit is een voordeel voor jezelf. Als je het goed doet wordt je telefoon, nét zoals je website een extra tool die je klanten vertrouwen, informatie en een verkoop call-to-action geven.

  • Je telefooncentrale neemt een aantal taken van je over. Hoeveel klanten bellen om de openingsuren te weten? Die informatie kun je nu automatisch meegeven via een keuzemenu.
  • Je hoeft niet altijd en overal bereikbaar te zijn. Vele vragen zullen al opgelost zijn door de info telefonisch te laten verschaffen of door te verwijzen naar een boekingsmodule of contactformulier p de website. Enkel klanten die persoonlijk willen doorverbonden worden komen bij je terecht.
  • Je kan meerdere oproepen tegelijk laten binnenkomen en behandelen.
  • Je potentiële klanten worden zoals eerder gezegd wél meteen geholpen en zullen sneller geneigd zijn tot een aankoop.

Als klanten ons bellen wil ik dat ze een professioneel antwoord krijgen. Zelf ben ik heel technologisch-minded en het aanvragen kon allemaal digitaal. Toen ik het resultaat kreeg was ik zeer tevreden. De prijs-kwaliteit was het in orde. En zeker de snelheid: binnen de 24 uur geleverd.

WOUTER N.

Tot slot: 3 tips bij het schrijven van je keuzemenu.

De vuistregel is: hou je klanten niet te lang aan het lijntje.

Hou het kort en duidelijk. Hoe efficiënter je de beller kan helpen of doorverwijzen naar de juiste contactpersoon, hoe beter. Zelf wilt u ook niet te lang ‘aan het lijntje’ gehouden worden, toch? Wees bij het schrijven van je voice prompts persoonlijk, maar wijk niet teveel af van de ongeschreven regeltjes. De kans bestaat dat je beller maar met een half oor aan het luisteren is, en dan zijn de standaardzinnen makkelijk te begrijpen. En probeer na te denken hoe en op welke manier je je beller zo snel mogelijk kan helpen.

Vernoem eerst de afdeling, dan pas het nummer.

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst Na Verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken. In België gebruiken we meestal ‘druk’, maar je kunt ook woorden als ‘toets’ of ‘kies’ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

Maak persoonlijk contact snel mogelijk

Laat de optie ‘Voor alle andere vragen, druk 9’ daarom niet te lang op zich wachten. Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, nét omdat ze specifieke vragen hebben die ze niet op de website vonden. En zijn ze op zoek naar bijkomende, specifieke informatie.

Veelgestelde vragen

Hoe wordt de totale prijs berekend?2019-07-16T11:10:29+00:00

Het kost €30 per ééntalig bericht (exclusief btw).

Eén bericht duurt maximaal +/- 20 sec. (of 50 woorden)
Voor elke vertaling rekenen we een extra bericht.
Het taalkeuze-bericht krijg je gratis.

Wil je bijvoorbeeld één audiobestand ontvangen in 3 talen (NL, FR en EN)? Kies en betaal dan voor 3 berichten!

Welke soort audiobestanden heb ik nodig voor mijn voicemail?2019-07-15T15:45:46+00:00

Een eenmanszaak vraagt vaak:
Een voicemail met de openingsuren

Een klein bedrijf vraagt meestal:
Een welkomstbegroeting
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een voicemail met openingsuren

Een internationaal bedrijf bestelt:
Een welkomstbegroeting met taalkeuze (krijg je gratis)
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een afwezig bericht
Een voicemail met openingsuren

Deze berichten worden ook regelmatig ingesproken:
Een aparte voicemail tijdens feestdagen
Een aparte voicemail tijdens vakantieperiodes
Een aparte voicemail voor uitzonderlijke sluitingsdagen

Hoeveel kost een voorgemaakte begroeting?2019-07-14T13:22:06+00:00

Voor € 5 kun je:

Eeen standaard telefoonbegroeting downoaden.
Beluister de voorbeelden hier
Voeg je gewenste audiofile toe aan je winkelmand en reken af.
Je ontvangt de cleane versie meteen per mail.
Direct gebruiksklaar.

Lukt het als ik een 3CX / VoIP / Cloud / telefooncentrale heb?2019-07-14T13:42:19+00:00

Zeker en vast. Meer zelfs:

Onze audiobestanden werken voor élk systeem.
Want wij kunnen ze in elk audioformaat afleveren.
Bijvoorbeeld .wav of .mp3!

Dus ook voor uw 3CX VoIP-telefoonsysteem. Dankzij onze professionele stemmen klinkt je telefoonsysteem nog beter.

Hoe je precies te werk gaat om je bestanden in te stellen, lees je natuurlijk best in de handleiding van je systeem.

Wat als ik niet tevreden ben? Krijg ik dan mijn geld terug?2019-07-14T13:19:30+00:00

Zeker en vast!

Plaats met een gerust hart je bestelling. Indien je tòch niet tevreden bent, krijg je via de webshop een automatische terugbetaling. Je ontvangt dan ook een credit-factuur.

Gelukkig is dit nog niet voorgevallen. Aanpassingen qua tone-of-voice, uitspraak, intonatie en tempo zitten steeds inbegrepen in de prijs. Maar mocht je toch niet blij zijn, dan vinden dit geen enkel probleem.

Welke soort audiobestanden heb ik nodig voor mijn voicemail?2019-07-16T01:30:04+00:00

Een eenmanszaak vraagt vaak:
Een voicemail met de openingsuren

Een klein bedrijf vraagt meestal:
Een welkomstbegroeting
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een voicemail met openingsuren

Een internationaal bedrijf bestelt:
Een welkomstbegroeting met taalkeuze (krijg je gratis)
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een afwezig bericht
Een voicemail met openingsuren

Deze berichten worden ook regelmatig ingesproken:
Een aparte voicemail tijdens feestdagen
Een aparte voicemail tijdens vakantieperiodes
Een aparte voicemail voor uitzonderlijke sluitingsdagen

Van wie is deze webshop?2019-07-14T15:38:42+00:00

Het online stemmenbureau voicemail-stemmen.be is van Johfrah Lefebvre. Aangename kennismaking. Ik werk als fulltime Vlaamse voice-over stem voor verschillende bedrijven en (televisie-) productiehuizen. Je kunt mijn stem bijvoorbeeld herkennen van canvas-documentaires of radiospots. Meer horen? Bezoek mijn portfolio-website http://www.johfrah.be voor voorbeelden.

Waarom doe ik het? Ik hou ervan om met behulp van mijn stem, de juiste warme toon en de gepaste intonatie uw boodschap over te brengen. Dat gaat van ingewikkelde bedrijfsprocessen, wervende reclameboodschappen tot en met een vriendelijke telefonische goeiedag aan uw klanten.

Zo kun je me bereiken:
Mail: info@voicemail-stemmen.be
Telefoon: +32475263105
Of via Whatsapp of Facebook Messenger

In welk formaat kan ik de audiofiles krijgen?2019-07-14T13:45:24+00:00

Eigenlijk kan alles, bijvoorbeeld:

.wav
.mp3
a-law
u-law
.711
.kdp
.726

Ook alle bitrates en alle kHz combinaties zijn mogelijk:
48kHz, 24bit, PCM, Mono .wav
8kHz, 16bit, PCM, Mono .wav

Hoe schrijf ik een keuzemenu?2019-07-14T15:36:44+00:00

Eerst de afdeling, dan de actie.
Voor de afdeling Facturatie, druk 1.
Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2.

Er komt veel informatie op je klant af. Dan is het handig dat hij eerst hoort wat hij nodig heeft. En dan pas wat hij moet doen.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Mensen hebben specifieke vragen en weinig tijd. Laat de optie ‘Voor alle overige vragen, druk 5’ daarom niet te lang op zich wachten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?2019-07-15T15:47:40+00:00

Héél eenvoudig: klik op Bestelling plaatsen en dan kan je:

Jouw telefoonstem kiezen.
Het aantal berichten kiezen en ingeven.
Veilig betalen via de webshop.

Bestelde je voor 16u? De afgewerkte audiobestanden ontvang je de volgende werkdag per mail.

Welke talen zijn er mogelijk?2019-07-14T10:55:08+00:00

Wij spreken:

Vlaams
Frans
Engels
Duits

Voorlopig bieden wij geen Nederlands accent (uit Nederland) aan.

Waarom heb ik een professionele stem nodig?2019-07-14T15:24:59+00:00

Enkele aanraders voor een betere telefooncentrale:
Goed geschreven berichten.
Een professionele stem: vriendelijk, helder en accentloos.
Geschikte wachtmuziek.

Wie maakt er nog gebruik van?
Grote multinationals
Kleinere bedrijven

Voordelen:
Wekt bij klanten een vertrouwd gevoel
Maakt het wachten aangenamer.
Promotionele boodschappen kunnen tot meer aankopen leiden.
Informatie geven tijdens het wachten kan de vraag al deels oplossen.

Kan ik een factuur ontvangen?2019-07-14T13:17:16+00:00

Je ontvangt bij elke bestelling een factuur per mail.

Vul zeker je btw-nummer in bij de bestelling.
Eventueel kan je ook een po-nummer of referentie ingeven.

Wat is de levertermijn?2019-06-26T20:51:38+00:00

Plaats je de bestelling voor 16u? Dan ontvang je de opnames al de volgende werkdag. Soms zelfs nog dezelfde dag, maar meestal binnen de 24 uur.

Welke muziek kan erbij?2019-07-14T10:54:06+00:00

Klik hier om de muziek te kiezen.

Vind je niet wat je zoekt?
Ik heb slechts 5 keuzes gegeven om het overzichtelijk te houden, maar de muziekbibliotheek voor antwoordapparaten is eindeloos. Bel me gerust voor meer info. Bel: 0475263105.

Eigen muziek?
Deze kunnen we er ook onder plaatsen.

Eronder of apart?
Als je muziek toevoegt aan je winkelmand krijg je de keuze om de muziek apart of de muziek eronder te ontvangen. Of beide. Geef gerust mee hoe je het wil. Alles is mogelijk.

Ik wil native stemmen voor Franse of Engelse teksten. Kan dat?2019-07-14T15:20:45+00:00

Via onze webshop kan het op dit ogenblik niet.

Eveline en ik spreken naast Vlaamse berichten ook Franse en Engelse berichten in. Wij zijn geen native stemmen.

Maar er zijn wel veel voordelen:
Het voorkomt een chaotische indruk op je telefooncentrale.
Het zorgt voor consistentie.
Eenzelfde stem straalt rust en vertrouwen uit.
Aanpassingen zijn achteraf makkelijker door te voeren.
Je ontvangt je berichten sneller.

Hoeveel kost een bericht op maat?2019-07-14T13:15:27+00:00

Voor € 30 bieden wij:

Professionele telefoonberichten,
in het Vlaams, Frans of Engels,
opgenomen in een geluidsstudio,
geëxporteerd in het juiste audioformaat,
ingesproken door Johfrah of Eveline.
Muziek is optioneel: éénmalig € 20.

Je geniet van een korting:
-10 % vanaf 10 berichten
-15 % vanaf 15 berichten

Let op: vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Is het niet beter om mijn eigen stem te gebruiken?2019-07-14T15:33:26+00:00

In sommige gevallen kan het beter zijn om authenticiteit uit te stralen. Als je een heel persoonlijk klantencontact op prijs stelt. Als dat voor je bedrijf niet ‘juist’ voelt om een andere stem te gebruiken, doe dit dan zeker niet.

Enkele tips:

Hou het kort.
Maak je welkomstbericht niet nodeloos lang.
Vermeld je eigen naam en dat van je onderneming.
Laat je beller weten wanneer je terugbelt.
Vraag hen eventueel om iets in te spreken na de biep.
Of de toon? Of de piep, bliep of tuut? Dat mag je zelf kiezen.

Spreek accentloos.
Een dialect kan onprofessioneel overkomen.

Zorg voor goede opnames
Vermijd plof-, blaas- en kraakgeluiden van de microfoon.
Neem op in een niet-galmende, maar akoestisch prettig klinkende ruimte.

Kun je CCITT u-Law, 8Khz, 8 bits, mono, 7kb/sec aanleveren?2019-06-26T18:55:05+00:00

Zeker. Ik kan je precies aanleveren wat je nodig hebt. Wil je toch je voice-berichten zelf inspreken, maar wil je weten hoe je gratis kunt je bestanden converteren naar het juiste formaat? Lees dan mijn artikel hierover om het WAV CCITT U-Law 8-bit format te verkrijgen.

Wat is een audiobestand?2019-03-21T19:16:46+00:00

Een audiobestand heeft een duurtijd van maximaal 20 seconden (max. 50 woorden) en maximaal één taal en kost € 30. Uiteraard kunt u ook meerdere talen in één audiobericht bestellen. Dan kost het vb. € 60 euro voor een audiofile met 2 talen. Of € 90 voor een audiofile ingesproken in 3 talen. Vanaf 15 audiobestanden, bijvoorbeeld 5 berichten in 3 talen of 15 Vlaamse audiofiles, kost het slechts € 20 per audiofile. De vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Kan ik eenvoudige begroetingen downloaden?2019-07-14T12:41:23+00:00

Ja dat kan ook via onze webshop. Je vindt ze hier. Wij hebben de 100 meestvoorkomende telefoonbegroetingen voor je ingesproken.

Je kunt ze eenvoudig kopen en meteen downloaden.
Let op: je hoort nu nog pieptonen. Je ontvangt de cleane versie.
De teksten zijn ook handig ter inspiratie.

Hoe plaats ik het audiobestand op de voicemail van mijn GSM?2019-08-19T19:06:38+00:00

Deze uitleg is voor als je:
Géén business abonnement hebt.
Maar een GSM of vaste lijn hebt.

Dan kan je toch nog de audiobestanden gebruiken. Volgens alle eerdere klanten is de kwaliteit zeer goed. Het klinkt natuurlijk wel zoals elke telefoonstem klinkt. Dat komt omdat de bandbreedte van een gsm en vaste lijn beperkt is.

Zo doe je het:

  1. Koop voicemail bericht met standaard tekst.
    Of bestel een voicemail bericht met eigen tekst.
  2. Bel je voicemail. Hieronder een lijst met nummers.
    Orange: 5555
    Proximus: 1969
    Telenet: 5555
    MobileVikings: 1996
    Scarlet: 1991
    Base: 1933
  3. Wanneer je mag spreken, speel je het audiobestand op je computer af.
  4. Hou je telefoon dichtbij je speakers.
  5. Herbeluister om te horen of het goed is.
  • Tip 1: gebruik speakers die je luid kan afspelen. Je laptop is niet aan te raden.
  • Tip 2: de microfoon van je gsm zit onderaan.

Welk bericht wil je downloaden?

Je voicemail bellen?

Kan ik achteraf aanpassingen doen?2019-07-14T10:28:21+00:00

Stel dat je bedrijf verandert van naam. Of de openingsuren wijzigen.
Onze nieuwe afgeleverde audiobestanden zullen onhoorbaar passen in je huidige systeem.

Omdat we alle ingesproken berichten blijven bewaren in de cloud.
Omdat we dezelfde intonatie terug kunnen vinden.
Omdat we steeds inspreken in een professionele studio.

Hoeveel berichten moet ik betalen?2019-08-19T17:35:57+00:00

Kies je voor een bericht met standaard tekst? Dan moet je het aantal niet aanpassen.

Kies je voor een bericht met eigen tekst?
Ik wil 1 voicemail bericht.
1 bericht kiezen

Ik wil 1 wachtbericht in 3 talen.
3 berichten kiezen

Ik wil 1 voicemail + 1 wachtbericht + 5 verschillende keuzemenu’s.
7 berichten kiezen

PS: Het taalkeuze-bericht krijg je gratis.
PS: Een bericht duurt maximum 20 seconden.

Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105



Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105

Bericht dat jouw bellers even in de wacht houdt.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.

Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.

Merci pour votre appel.Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Voicemail voor buiten de kantooruren.

Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.

Our office is closed at the moment. You can reach us every working day between 8am and 5pm. Please leave your name and message, and we’ll get back to you as soon as possible. Thank you for your call.

A l’instant nos bureaux sont fermés. Vous pouvez nous joindre les jours ouvrables entre 08:00 et 17:00. Veuillez laisser un message après le bip sonore. Et nous vous rappellerons dans les plus brefs délais.

Voicemail voor binnen de kantooruren.

We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.

We’re unable to take your call, just leave us a message and we’ll return your call as soon as possible.

Nous ne pouvons pas prendre votre appel. Laissez-nous un message et nous vous rappellerons aussitôt que possible.

Voicemail tijdens feestdag of uitzondering.

Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.

Welcome. Our office is exeptionally closed today. You can leave a message and we will contact you as soon as possible.

Bienvenue. Notre bureau est exceptionellement fermé aujourd’hui. Vous pouvez laisser un message et nous allons vous rappeler le plus vite possible.

Voicemail voor tijdens vakantie-periode.

Welcome. We are closed until the second of January. Happy holidays.

Bienvenue. Nous sommes de nouveau disponible le 2 janvier. Bonne fin d’année.

Telefooncentrale met IVR keuzemenu

Indien u verder wenst te gaan in het Nederlands, druk 1.

Voor het plaatsen van uw bestelling, druk 1.

Voor technische ondersteuning, druk 2.
Om een afspraak te maken, druk 3.

To continue in English, please press 2.

To place an order, please press 1.
For technical support, please press 2
To make an appointment, please press 3.

Pour continuer en Français, appuyez sur la touche 3.

Pour passer une commande, appuyez sur la touche 1.
Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 2.
Si vous voulez fixer un rendez-vous, appuyez sur la touche 3.

Kies de gewenste muziek

Druk op het rode winkelwagentje om het aan je bestelling toe te voegen.

Vind je de muziek niet passend? Of wil je eigen muziek gebruiken? Bel me dan gerust even om de mogelijkheden te bespreken.
Bellen kan naar: 0475263105