Hoe werkt het?

Je bent hier:>Hoe werkt het?
Hoe werkt het?2019-03-21T08:06:18+00:00

Ik wil voorgemaakte berichten downloaden voor € 5 euro per stuk.

Kies uit 108 standaard Vlaamse telefoonbegroetingen. Kies welke audiofiles u nodig heeft en klik daarna op ‘Download de audiofiles’. U betaalt veilig online en u ontvangt meteen de WAV-geluidsbestanden van hoge kwaliteit (zonder pieptonen). Meteen gebruiksklaar voor uw antwoordapparaat of telefooncentrale.

Ik wil berichten op maat bestellen voor € 30 per stuk.

Kies de stem. Verstuur je teksten. Wij spreken je berichten op maat in. Download en gebruik je professionele opnames in je telefooncentrale of met je smartphone.

Ik heb hulp nodig bij het schrijven van mijn teksten.

Je vindt hier en hier voorbeelden die je kunnen helpen.

Waarom zou ik één stem kiezen die meerdere talen spreekt in plaats van meerdere stemmen?

Het voordeel van dezelfde stem die meerdere talen (niet native) inspreekt? Het voorkomt een chaotische indruk op je telefooncentrale. Het zorgt voor consistentie en eenzelfde stem straalt rust en vertrouwen uit.

Waarom heb ik eigenlijk een professionele stem nodig?

Een goede tekst, een vriendelijke professionele stem en de geschikte wachtmuziek zijn zeker aan te raden. Zowel grote multinationals als kleine bedrijven verkiezen een vertrouwde, accentloze en professionele stem. Dat wekt bij klanten een vertrouwd gevoel en maakt het wachten aangenamer. Bovendien kunnen promotionele boodschappen tot meer aankopen leiden. Of door informatie te geven en te verwijzen naar de website tijdens het wachten, kan de vraag al deels opgelost zijn.

Maak een betere indruk

Een vriendelijke begroeting zorgt voor een warm gevoel. Zeker aan de telefoon. Uw zakelijke bellers voelen zich welkom en beter geholpen met een professioneel onthaal.

Voorkom dat u klanten verliest!

Wat horen uw klanten als ze buiten de kantooruren bellen? Vanaf 2 seconden stilte haakt meer dan de helft van de bellers in. Voorkom dat u klanten verliest door professionele telefoonberichten.

Gebruik extra kansen

Heeft u er al aan gedacht om uw klanten via uw voicemail door te verwijzen naar uw website? Of interessante promoties aan te bieden terwijl ze even in de wacht worden gehouden?

Drie voordelen op een rij:

  1. Geen vervelende bezettoon meer! Heeft u al eens nagedacht hoe het voor uw klanten is om te moeten wachten? Mensen bellen niet zo graag. Ze willen snel antwoord. En via twitter of Messenger gaat het soms nog sneller. ALS mensen al bellen dan moet het wel dringend zijn of ze hebben een persoonlijke vraag. Een perfect moment om te tonen dat je uitblinkt in klantenservice. Wat hoort uw klant als u even niet bereikbaar bent? Als u bijvoorbeeld op de werf bent? Of onderweg en niet kan opnemen? Een onpersoonlijke bezettoon is te vermijden! Het instellen van een klanten onthaal brengt enkele voordelen met zich mee. Uw klanten bellen naar één vast nummer. En van daar uit is er veel mogelijk.
  2. U kunt meer verkopen. U kunt de tijd die uw klanten wachten, benutten door over uw promoties te vertellen. Een voorbeeldje: “Bedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw matras, u er nu tijdelijk gratis de hoofdkussens bovenop krijgt? Onze medewerkers vertellen u graag meer over deze en andere promoties.” Van zodra u uw beller te woord kan staan, bestaat de kans dat ze daardoor voor dit type product kiezen.
  3. Het komt professioneel over. De stem die je potentiële klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Klanten associëren een professionele, vriendelijke stem met een professioneel en vriendelijk bedrijf. En die eerste indruk is onbetaalbaar.

Maar is mijn eigen dan stem niet goed genoeg?

Dat zeg ik niet. Soms is het zelfs beter om authentiek te blijven aan je bedrijf. Als je een heel persoonlijk klantencontact op prijs stelt. Als dat voor je bedrijf niet ‘juist’ voelt om een andere stem te gebruiken, doe dit dan zeker niet. Lees wel de tips om het inspreken te verbeteren.

Hoe kan ik een goed keuzemenu schrijven?

Eerst de afdeling, dan de actie

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, net omdat ze specifieke vragen hebben. Een reeks van standaard-antwoorden, hebben ze misschien al op je site gevonden, maar waren niet voldoende. Laat de optie ‘Voor andere vragen, druk X’ daarom niet te lang op zich wachten.

Je kunt ook woorden als ‘toets’ of ‘kies’ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

Bijvoorbeeld:

  • Welkom bij Janssens. Een ogenblik geduld alstublieft, we helpen u zo spoedig mogelijk.
  • Hallo, u bent bij Janssens. Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen u zo snel mogelijk te woord staan.

Welke audiobestanden zijn mogelijk?

Kort: alles is mogelijk. Meestal lever ik .wav-formaat 48kHz 24bit af. Of .wav 8kHz 16bit. Of CCITT u-Law, 8Khz, 8 bits, mono, 7kb/sec.
Of mp3-bestanden zijn ook mogelijk. Heeft u specifieke vragen of eisen, laat het dan weten bij uw bestelling of spreek me even aan op de chat.

Bericht dat jouw bellers even in de wacht houdt.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.

Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.

Merci pour votre appel.Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Voicemail voor buiten de kantooruren.

Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.

Our office is closed at the moment. You can reach us every working day between 8am and 5pm. Please leave your name and message, and we’ll get back to you as soon as possible. Thank you for your call.

A l’instant nos bureaux sont fermés. Vous pouvez nous joindre les jours ouvrables entre 08:00 et 17:00. Veuillez laisser un message après le bip sonore. Et nous vous rappellerons dans les plus brefs délais.

Voicemail voor binnen de kantooruren.

We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.

We’re unable to take your call, just leave us a message and we’ll return your call as soon as possible.

Nous ne pouvons pas prendre votre appel. Laissez-nous un message et nous vous rappellerons aussitôt que possible.

Voicemail tijdens feestdag of uitzondering.

Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.

Welcome. Our office is exeptionally closed today. You can leave a message and we will contact you as soon as possible.

Bienvenue. Notre bureau est exceptionellement fermé aujourd’hui. Vous pouvez laisser un message et nous allons vous rappeler le plus vite possible.

Voicemail voor tijdens vakantie-periode.

Welcome. We are closed until the second of January. Happy holidays.

Bienvenue. Nous sommes de nouveau disponible le 2 janvier. Bonne fin d’année.

Telefooncentrale met IVR keuzemenu

Indien u verder wenst te gaan in het Nederlands, druk 1.

Voor het plaatsen van uw bestelling, druk 1.

Voor technische ondersteuning, druk 2.
Om een afspraak te maken, druk 3.

To continue in English, please press 2.

To place an order, please press 1.
For technical support, please press 2
To make an appointment, please press 3.

Pour continuer en Français, appuyez sur la touche 3.

Pour passer une commande, appuyez sur la touche 1.
Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 2.
Si vous voulez fixer un rendez-vous, appuyez sur la touche 3.

Probeer het gratis!

Sorry! Door een te grote vraag bieden we een tijdje geen gratis proefopnames aan. Excuses voor het mogelijke ongemak. Plaats je bestelling eenvoudig via de bestelpagina. Weet dat indien je niet tevreden bent met de opname, we een geld-terug-garantie hebben.

Bedankt voor je begrip, Johfrah en Eveline.

Een mooie stem op je voicemail?

De berichten worden met ❤️ en een glimlach ingesproken.
€ 30
Prijs per bericht van (+/- 20 sec) in één taal.
Meerdere talen mogelijk. NL, FR, EN, DE. Het taalkeuze-bericht is gratis bij een meertalig menu.
Vanaf 10 berichten krijg je 10% korting.
Vanaf 15 berichten krijg je 15% korting.
Vanaf 20 berichten krijg je 20% korting.
Niet goed? Geld terug-garantie.
Besteld voor 16u? Volgende werkdag klaar.
Opgeknipt en geëxporteerd naar formaat van je keuze.
Ingesproken in een opnamestudio en altijd bewaard voor eventuele latere aanpassingen.
Retakes voor uitspraak inbegrepen.

36,30Bericht bestellen



Welke stem kies je?

Om je berichten op maat te laten inspreken?


Kies Johfrah

Kies Eveline

Na je keuze kun je de berichten toevoegen in je winkelmandje.

Voeg muziek toe.

Kies de gewenste muziek en druk op het rode winkelwagentje om het aan je bestelling toe te voegen.

Vind je de muziek niet passend? Of wil je eigen muziek gebruiken? Bel me dan gerust even om de mogelijkheden te bespreken.

Probeer het gratis!

Sorry! Door een te grote vraag bieden we een tijdje geen gratis proefopnames aan. Excuses voor het mogelijke ongemak. Plaats je bestelling eenvoudig via de bestelpagina. Weet dat indien je niet tevreden bent met de opname, we een geld-terug-garantie hebben.

Bedankt voor je begrip, Johfrah en Eveline.

Beluister de stem van Eveline


Eveline klinkt zacht en vertrouwd. Wil je de telefoonberichten door Eveline laten inspreken?

Kies Eveline

Beluister de stem van Johfrah


Johfrah klinkt warm en zakelijk. Wil je de telefoonberichten door Johfrah laten inspreken?

Kies Johfrah