Veelgestelde vragen

Je bent hier:>Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2019-07-14T13:23:07+00:00
Hoeveel berichten moet ik betalen?2019-07-16T11:12:20+00:00

Ik wil 1 voicemail bericht.
1 bericht kiezen

Ik wil 1 wachtbericht in 3 talen.
3 berichten kiezen

Ik wil 1 voicemail + 1 wachtbericht + 5 verschillende keuzemenu’s.
7 berichten kiezen

PS: Het taalkeuze-bericht krijg je gratis.
PS: Een bericht duurt maximum 20 seconden.

Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105

Kan ik achteraf aanpassingen doen?2019-07-14T10:28:21+00:00

Stel dat je bedrijf verandert van naam. Of de openingsuren wijzigen.
Onze nieuwe afgeleverde audiobestanden zullen onhoorbaar passen in je huidige systeem.

Omdat we alle ingesproken berichten blijven bewaren in de cloud.
Omdat we dezelfde intonatie terug kunnen vinden.
Omdat we steeds inspreken in een professionele studio.

Hoe plaats ik het audiobestand op de voicemail van mijn GSM?2019-07-14T15:14:31+00:00

Deze uitleg is voor als je:
Geen telefooncentrale hebt. (Zoals vb. Proximus Call Connect,…)
Wel een GSM of telefoonlijn hebt.

Dan kan je toch nog de audiobestanden gebruiken. Helaas boet je een tikkeltje in aan kwaliteit maar volgens alle klanten valt dat heel goed mee.

Zo doe je het:

  1. Koop een voorgemaakt bericht. Of plaats een bestelling.
  2. Bel je voicemail. Hieronder een lijst met nummers.
  3. Wanneer je mag spreken, speel je het audiobestand op je computer af.
  4. Hou je telefoon dichtbij je speakers.
  5. Herbeluister om te horen of het goed is.
  • Tip 1: gebruik speakers die je luid kan afspelen. Je laptop is niet aan te raden.
  • Tip 2: de microfoon van je gsm zit onderaan.

Je voicemail bellen?
Orange: 5555
Proximus: 1969
Telenet: 5555
MobileVikings: 1996
Scarlet: 1991
Base: 1933

Kan ik eenvoudige begroetingen downloaden?2019-07-14T12:41:23+00:00

Ja dat kan ook via onze webshop. Je vindt ze hier. Wij hebben de 100 meestvoorkomende telefoonbegroetingen voor je ingesproken.

Je kunt ze eenvoudig kopen en meteen downloaden.
Let op: je hoort nu nog pieptonen. Je ontvangt de cleane versie.
De teksten zijn ook handig ter inspiratie.

Wat is een audiobestand?2019-03-21T19:16:46+00:00

Een audiobestand heeft een duurtijd van maximaal 20 seconden (max. 50 woorden) en maximaal één taal en kost € 30. Uiteraard kunt u ook meerdere talen in één audiobericht bestellen. Dan kost het vb. € 60 euro voor een audiofile met 2 talen. Of € 90 voor een audiofile ingesproken in 3 talen. Vanaf 15 audiobestanden, bijvoorbeeld 5 berichten in 3 talen of 15 Vlaamse audiofiles, kost het slechts € 20 per audiofile. De vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Kun je CCITT u-Law, 8Khz, 8 bits, mono, 7kb/sec aanleveren?2019-06-26T18:55:05+00:00

Zeker. Ik kan je precies aanleveren wat je nodig hebt. Wil je toch je voice-berichten zelf inspreken, maar wil je weten hoe je gratis kunt je bestanden converteren naar het juiste formaat? Lees dan mijn artikel hierover om het WAV CCITT U-Law 8-bit format te verkrijgen.

Is het niet beter om mijn eigen stem te gebruiken?2019-07-14T15:33:26+00:00

In sommige gevallen kan het beter zijn om authenticiteit uit te stralen. Als je een heel persoonlijk klantencontact op prijs stelt. Als dat voor je bedrijf niet ‘juist’ voelt om een andere stem te gebruiken, doe dit dan zeker niet.

Enkele tips:

Hou het kort.
Maak je welkomstbericht niet nodeloos lang.
Vermeld je eigen naam en dat van je onderneming.
Laat je beller weten wanneer je terugbelt.
Vraag hen eventueel om iets in te spreken na de biep.
Of de toon? Of de piep, bliep of tuut? Dat mag je zelf kiezen.

Spreek accentloos.
Een dialect kan onprofessioneel overkomen.

Zorg voor goede opnames
Vermijd plof-, blaas- en kraakgeluiden van de microfoon.
Neem op in een niet-galmende, maar akoestisch prettig klinkende ruimte.

Hoeveel kost een bericht op maat?2019-07-14T13:15:27+00:00

Voor € 30 bieden wij:

Professionele telefoonberichten,
in het Vlaams, Frans of Engels,
opgenomen in een geluidsstudio,
geëxporteerd in het juiste audioformaat,
ingesproken door Johfrah of Eveline.
Muziek is optioneel: éénmalig € 20.

Je geniet van een korting:
-10 % vanaf 10 berichten
-15 % vanaf 15 berichten

Let op: vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Ik wil native stemmen voor Franse of Engelse teksten. Kan dat?2019-07-14T15:20:45+00:00

Via onze webshop kan het op dit ogenblik niet.

Eveline en ik spreken naast Vlaamse berichten ook Franse en Engelse berichten in. Wij zijn geen native stemmen.

Maar er zijn wel veel voordelen:
Het voorkomt een chaotische indruk op je telefooncentrale.
Het zorgt voor consistentie.
Eenzelfde stem straalt rust en vertrouwen uit.
Aanpassingen zijn achteraf makkelijker door te voeren.
Je ontvangt je berichten sneller.

Welke muziek kan erbij?2019-07-14T10:54:06+00:00

Klik hier om de muziek te kiezen.

Vind je niet wat je zoekt?
Ik heb slechts 5 keuzes gegeven om het overzichtelijk te houden, maar de muziekbibliotheek voor antwoordapparaten is eindeloos. Bel me gerust voor meer info. Bel: 0475263105.

Eigen muziek?
Deze kunnen we er ook onder plaatsen.

Eronder of apart?
Als je muziek toevoegt aan je winkelmand krijg je de keuze om de muziek apart of de muziek eronder te ontvangen. Of beide. Geef gerust mee hoe je het wil. Alles is mogelijk.

Wat is de levertermijn?2019-06-26T20:51:38+00:00

Plaats je de bestelling voor 16u? Dan ontvang je de opnames al de volgende werkdag. Soms zelfs nog dezelfde dag, maar meestal binnen de 24 uur.

Kan ik een factuur ontvangen?2019-07-14T13:17:16+00:00

Je ontvangt bij elke bestelling een factuur per mail.

Vul zeker je btw-nummer in bij de bestelling.
Eventueel kan je ook een po-nummer of referentie ingeven.

Waarom heb ik een professionele stem nodig?2019-07-14T15:24:59+00:00

Enkele aanraders voor een betere telefooncentrale:
Goed geschreven berichten.
Een professionele stem: vriendelijk, helder en accentloos.
Geschikte wachtmuziek.

Wie maakt er nog gebruik van?
Grote multinationals
Kleinere bedrijven

Voordelen:
Wekt bij klanten een vertrouwd gevoel
Maakt het wachten aangenamer.
Promotionele boodschappen kunnen tot meer aankopen leiden.
Informatie geven tijdens het wachten kan de vraag al deels oplossen.

Welke talen zijn er mogelijk?2019-07-14T10:55:08+00:00

Wij spreken:

Vlaams
Frans
Engels
Duits

Voorlopig bieden wij geen Nederlands accent (uit Nederland) aan.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?2019-07-15T15:47:40+00:00

Héél eenvoudig: klik op Bestelling plaatsen en dan kan je:

Jouw telefoonstem kiezen.
Het aantal berichten kiezen en ingeven.
Veilig betalen via de webshop.

Bestelde je voor 16u? De afgewerkte audiobestanden ontvang je de volgende werkdag per mail.

Wat zeggen andere klanten?2018-10-31T11:44:43+00:00

Nathan Kestier
Nathan Kestier
12:15 11 Jul 19
Vlotte en correcte communicatie, kwalitatieve bandjes voor een correcte prijs.
Pieter Van Mechgelen
Pieter Van Mechgelen
11:22 06 Jul 19
Online aanvraag indienen & 1 dag later een perfect afwerkt audiobestand ontvangen...zeer vlotte & fijne samenwerking!
Nicolas Vandekerckhove
Nicolas Vandekerckhove
19:18 26 May 19
Heel professioneel ingesproken, zeer vlot aangeleverd tegen een correcte prijs!
Michiel Ginneberge
Michiel Ginneberge
10:37 04 May 19
Alles is supervlot verlopen en ik ben heel tevreden met de kwaliteit!
Niels Hemmeryckx
Niels Hemmeryckx
10:40 21 Feb 19
Snelle, vlotte en correcte service. Prachtige audio afgeleverd voor een betaalbare prijs. Ik had na de proefversie om enkele wijzigingen gevraagd, hier werd onmiddellijk rekening mee gehouden en in no time kreeg ik de versie waarvan ik hoopte dat hij zo zou worden. Als mijn voicemail ooit gewijzigd moet worden kies ik onmiddellijk terug voor dit bedrijf!
Cindy Penders
Cindy Penders
14:16 24 Jan 19
Zeer vlotte service. Gisteren besteld, vandaag al in huis! Top!
Maxime Mensaert
Maxime Mensaert
14:51 18 Jan 19
Wanneer je een hele tijd aan het zoeken bent achter een betaalbare voicemail stem en dan deze website vindt met hun mooie prijzen is dat zeer leuk. Heb onmifonmidde contact opgenomen en spraakberichten laten maken. Ze zijn zeer kwaliteitsvol en bezorgden deze opnames in minder dan 12u.
Ruben Wynants
Ruben Wynants
12:01 28 Dec 18
Zeer snelle en vlotte service. Duidelijke stem met professioneel karakter!
Office Nederland Isoleert
Office Nederland Isoleert
11:05 17 Dec 18
Goede service, snel en professioneel! Zeker een aanrader.
Tom Hoogewijs
Tom Hoogewijs
09:33 15 Nov 18
Snelle service en volledig naar wens. Bedankt voor de samenwerking en op naar de volgende.
Marnick Bogaert
Marnick Bogaert
12:57 11 Nov 18
Een dikke dank je wel ....Gewoon super en heel snel en vlotjes geleverd.Beter kan gewoonweg niet !! TOF
dennisloquet
dennisloquet
09:19 26 Sep 18
Zeer snelle en vlotte samenwerking. Top resultaat.
dimitrystaeren
dimitrystaeren
06:58 25 Sep 18
super snelle en professionele service! uitspraak wordt aangepast naar eigen noden. Zeer betrouwbaar en vlot bereikbaar.
Frederick Scraeyen
Frederick Scraeyen
18:55 05 Sep 18
Erg vlot, persoonlijk en professioneel! Bedankt!
Patrick van der Schaaf
Patrick van der Schaaf
08:55 14 Aug 18
Snelle service, een gratis proefopname en een professioneel ingesproken voicemail bericht. Zeer tevreden en warm aanbevolen!
mathias van sele
mathias van sele
15:57 10 Aug 18
Johfrah heeft me zonder problemen geholpen bij mijn eindwerk. Voor een filmpje was ik opzoek naar een goeie voice-over en Johfrah leverde die niet alleen snel maar ook zuiver en perfect ingesproken.
Nick Daems
Nick Daems
07:29 19 Jul 18
Voor onze nieuwe telefooncentrale zochten wij naar een partner dat onze bandjes professioneel zou kunnen inspreken. Zo kwam ik uit bij Johfrah en Eveline. 1 woord TOP! Zelden zo een vlotte afhandeling en communicatie meegemaakt. Prijzen zijn zeer scherp en de kwaliteit is over de gehele lijn subliem. Bedankt Johfrah en Eveline! Keep up the good work.
Wouter Massink
Wouter Massink
09:26 13 Jul 18
Als collega maar ook als vriend kan ik Johfrah zeer aanbevelen! Altijd zeer professioneel en bedreven in wat hij doet.
Matts Devriendt
Matts Devriendt
12:08 01 Jul 18
Johfrah leverde op slechts enkele uren tijd een helder voicemail bericht af. Prima service! Bedankt Johfrah en nog veel succes!
Jamie Van Camp
Jamie Van Camp
11:29 26 Jun 18
Geweldige services! Ontzettend bedankt voor de prachtige opname!
Pieter-Jan Gheysen
Pieter-Jan Gheysen
07:33 21 Jun 18
Altijd heel goede ervaringen, werkende met Johfrah. Supergoede service en heel professionele aanpak!
Jannick Hindrick
Jannick Hindrick
15:50 19 Jun 18
Snelle service! Perfect resultaat!
Johannes Broux
Johannes Broux
12:02 31 Mar 18
Zeer efficiënte, snelle communicatie. Aanvraag proefstem tot eindresultaat, inclusief aanpassingen, was afgerond binnen 24u. Heel bereikbaar, wat enorm handig is bij deadlines die in je nek ademen. Op Johfrah kan je rekenen!
Anthony Magnus
Anthony Magnus
15:44 23 Mar 18
Niets dan lof over onze samenwerking! Johfrah communiceerde vlot en helder met ons en begreep waar we naartoe wilden waardoor we snel tot aan de gewenste voice-over kwamen. Zijn stem, gedrevenheid en werking zijn een absolute troef en een plezier om mee samen te werken.
Tom Van der Vennet
Tom Van der Vennet
17:01 21 Mar 18
Top! Super snelle reactie, en onmiddellijk het gewenste resultaat. Dankzij Johfrah heeft Amusivent een frisse en professionele voicemail!
Kilian Vermaelen
Kilian Vermaelen
16:14 15 Mar 18
Een leuke stem en hij spreekt voortreffelijk teksten in.
Wilma Wouters
Wilma Wouters
12:01 28 Feb 18
Johfrah is een fijn persoon om mee samen te werken. Hij is toegankelijk, behulpzaam en heeft een mooie stem.
Carlo Hellemons
Carlo Hellemons
12:23 22 Feb 18
Goede communicatie , vlotte afwerking , geweldig resultaat.
Nele De Bruycker
Nele De Bruycker
15:59 08 Feb 18
Zeer aangename samenwerking en een vlotte service. Johfrah was de ideale aanvulling als voice-over bij onze case-movie! Warme en duidelijke stem.
Lotte Bijlsma
Lotte Bijlsma
15:59 08 Feb 18
Johfrah heeft ons enorm geholpen met de voice-over. De communicatie was ook zeer vlot en aangenaam. Het eindresultaat was precies wat we in gedachten hadden. Zeker een aanrader! ??
Roel Van Looveren
Roel Van Looveren
18:47 20 Dec 17
Wij hebben bij Johfrah een aantal telefoonberichten besteld voor onze telefooncentrale. Wat ging dat vlot zeg, aanvinken wat je nodig hebt, beetje aanpassen naar de noden van onze zaak en online doorgegeven en ineens betaald om 14 uur... 23 uur alles in de mailbox. Van een snelle service gesproken.We gaan hem nog inschakelen mochten we een stem nodig hebben voor iets...
Ines Peeters
Ines Peeters
13:28 20 Oct 17
Johfrah is een betrouwbare leverancier. Hij is communicatief en helder in zijn informatie. Alle info is transparant en eerlijk. Hij denkt mee in het proces, waardoor wij op een fijne samenwerking terugkijken. Heel leuke eerste kennismaking.
Anna Sophie Santner
Anna Sophie Santner
07:24 13 Sep 17
Johfrah is very reliable and did a quick and professional recording for one of our explanation videos. Everything worked out fine and I am looking forward to working with him again!
Sara krieckemans
Sara krieckemans
15:19 08 Sep 17
Johfrah is een zeer professionele stemacteur. Werkt heel vlot samen met regisseur en techniek. Communiceert heel duidelijk. Is op korte termijn inzetbaar wat heel belangrijk is in de wereld van reclame. Aanrader!
Peter Verbrugghe
Peter Verbrugghe
11:59 02 Sep 17
Top!!! Snelle service. Onze secretariaatmedewerkers zijn dolgelukkig dat ze dit zelf niet meer hoeven te doen en zeker als je het resultaat hoort. 😉
Aarnaa Productions
Aarnaa Productions
18:02 11 Aug 17
Erg tevreden over de service. Aangename kerel om mee samen te werken.
Gunter Lories
Gunter Lories
10:10 11 Aug 17
Aangename ervaring ! Als zaakvoerder van een bedrijf waarbij kwaliteit en service troeven zijn, is het fijn te kunnen werken met mensen die deze ingesteldheid delen. Vanaf het eerste contact werden wij geïnformeerd over wat we konden verwachten en wanneer. De afspraken werden nagekomen met een resultaat dat voldoet aan de verwachtingen. Wij kijken al uit naar een volgende samenwerking. Bedankt Johfrah.
Jasper Heldenbergh
Jasper Heldenbergh
09:18 02 Jun 17
Great voice. Personal approach. Very fast (online) service.
Tom De Saeger
Tom De Saeger
16:19 24 Jan 17
Na een korte google terecht gekomen bij Johfrah Levebre voor het inspreken van onze voicemail en het keuzemenu van onze telefooncentrale. Enkele mails op een tweetal dagen en alle warm ingesproken teksten waren er ! Bedankt voor de vlotte service en graag tot een volgende samenwerking !
David Dalemans
David Dalemans
09:29 02 Jul 15
Johfrah: someone you can count on. Thumbs up!
Next Reviews Write a review

Hoe schrijf ik een keuzemenu?2019-07-14T15:36:44+00:00

Eerst de afdeling, dan de actie.
Voor de afdeling Facturatie, druk 1.
Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2.

Er komt veel informatie op je klant af. Dan is het handig dat hij eerst hoort wat hij nodig heeft. En dan pas wat hij moet doen.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Mensen hebben specifieke vragen en weinig tijd. Laat de optie ‘Voor alle overige vragen, druk 5’ daarom niet te lang op zich wachten.

In welk formaat kan ik de audiofiles krijgen?2019-07-14T13:45:24+00:00

Eigenlijk kan alles, bijvoorbeeld:

.wav
.mp3
a-law
u-law
.711
.kdp
.726

Ook alle bitrates en alle kHz combinaties zijn mogelijk:
48kHz, 24bit, PCM, Mono .wav
8kHz, 16bit, PCM, Mono .wav

Voorbeeld: Bericht dat uw bellers even in de wacht houdt.2018-10-31T11:35:30+00:00

Een klant belt uw telefoonnummer. De centrale neemt het gesprek meteen aan, waardoor de wachttijd korter aanvoelt. Een vriendelijke stem begroet uw beller. U vraagt hen om even te wachten tot u zelf of een van uw medewerkers aan de lijn kunt komen. U bedankt ze voor hun geduld. Dit kan ook de perfecte gelegenheid zijn om uw klanten attent te maken op promoties. Of te verwijzen naar een veelgestelde-vragen pagina op uw website. Of de openingsuren te vermelden.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.

Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.

Merci pour votre appel.Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Voorbeeld: Voicemail voor buiten de kantooruren.2018-10-31T11:35:13+00:00

Een klant belt u ‘s avonds op. Of bijvoorbeeld tijdens de lunch. U kunt via uw telefooncentrale aanduiden wanneer er niemand telefonisch beschikbaar is. Via deze telefoonboodschap laat u uw klanten weten wanneer ze u per telefoon kunnen bereiken.

Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.

Our office is closed at the moment. You can reach us every working day between 8am and 5pm. Please leave your name and message, and we’ll get back to you as soon as possible. Thank you for your call.

A l’instant nos bureaux sont fermés. Vous pouvez nous joindre les jours ouvrables entre 08:00 et 17:00. Veuillez laisser un message après le bip sonore. Et nous vous rappellerons dans les plus brefs délais.

Voorbeeld: Voicemail binnen de kantooruren2018-10-31T11:34:58+00:00

U kunt ervoor kiezen om klanten meteen, of na een bepaalde tijd op de wachtrij, een bericht te laten nalaten.

We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.

We’re unable to take your call, just leave us a message and we’ll return your call as soon as possible.

Nous ne pouvons pas prendre votre appel. Laissez-nous un message et nous vous rappellerons aussitôt que possible.

Voorbeeld: Voicemail tijdens feestdag of uitzondering2018-10-31T11:34:38+00:00

Bent u een periode uitzonderlijk gesloten? Wegens een feestdag? Of misschien een uitzondering? Ook op die dagen kunt u uw klanten optimaal informeren en kunt u een persoonlijk bericht laten horen.

Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.

Welcome. Our office is exeptionally closed today. You can leave a message and we will contact you as soon as possible.

Bienvenue. Notre bureau est exceptionellement fermé aujourd’hui. Vous pouvez laisser un message et nous allons vous rappeler le plus vite possible.

Voorbeeld: Voicemail tijdens vakantieperiode2018-10-31T11:33:58+00:00

Sluit uw bedrijf voor een bepaalde tijd? Informeer uw klanten wat ze in tussentijd kunnen doen, en wanneer u terug open zal zijn.

Welcome. We are closed until the second of January. Happy holidays.

Bienvenue. Nous sommes de nouveau disponible le 2 janvier. Bonne fin d’année.

Voorbeeld: Uw bellers doorschakelen via een keuzemenu (IVR)2018-10-31T11:33:00+00:00

Bent u zaakvoerder van een bedrijf met meerdere diensten? Of wilt u uw telefooncentrale in meerdere talen aanbieden? U kunt met behulp van een keuzemenu uw klanten meteen bij de juiste afdeling brengen. Uw klanten worden altijd snel en goed geholpen.

  • Doorschakelen naar de juiste medewerker, op basis van de taal.
  • Doorschakelen naar de juiste dienst, op basis van de vraag.

Indien u verder wenst te gaan in het Nederlands, druk 1.

Voor het plaatsen van uw bestelling, druk 1.

Voor technische ondersteuning, druk 2.
Om een afspraak te maken, druk 3.

To continue in English, please press 2.

To place an order, please press 1.
For technical support, please press 2
To make an appointment, please press 3.

Pour continuer en Français, appuyez sur la touche 3.

Pour passer une commande, appuyez sur la touche 1.
Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 2.
Si vous voulez fixer un rendez-vous, appuyez sur la touche 3.


Voorbeeld: Uw bellers doorschakelen zonder keuzemenu2018-10-31T11:32:19+00:00

U bent vaak op locatie of in meetings, maar wil uw gsm-nummer niet vrijgeven? Dan kan u kiezen voor één algemeen nummer voor uw bedrijf. Dat kan u laten doorschakelen naar uw mobiel als u niet op kantoor bent. Met behulp van een vriendelijke begroeting houdt u de klanten even aan de lijn tot u kunt opnemen.

Van wie is deze webshop?2019-07-14T15:38:42+00:00

Het online stemmenbureau voicemail-stemmen.be is van Johfrah Lefebvre. Aangename kennismaking. Ik werk als fulltime Vlaamse voice-over stem voor verschillende bedrijven en (televisie-) productiehuizen. Je kunt mijn stem bijvoorbeeld herkennen van canvas-documentaires of radiospots. Meer horen? Bezoek mijn portfolio-website http://www.johfrah.be voor voorbeelden.

Waarom doe ik het? Ik hou ervan om met behulp van mijn stem, de juiste warme toon en de gepaste intonatie uw boodschap over te brengen. Dat gaat van ingewikkelde bedrijfsprocessen, wervende reclameboodschappen tot en met een vriendelijke telefonische goeiedag aan uw klanten.

Zo kun je me bereiken:
Mail: info@voicemail-stemmen.be
Telefoon: +32475263105
Of via Whatsapp of Facebook Messenger

Welke soort audiobestanden heb ik nodig voor mijn voicemail?2019-07-16T01:30:04+00:00

Een eenmanszaak vraagt vaak:
Een voicemail met de openingsuren

Een klein bedrijf vraagt meestal:
Een welkomstbegroeting
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een voicemail met openingsuren

Een internationaal bedrijf bestelt:
Een welkomstbegroeting met taalkeuze (krijg je gratis)
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een afwezig bericht
Een voicemail met openingsuren

Deze berichten worden ook regelmatig ingesproken:
Een aparte voicemail tijdens feestdagen
Een aparte voicemail tijdens vakantieperiodes
Een aparte voicemail voor uitzonderlijke sluitingsdagen

Wat als ik niet tevreden ben? Krijg ik dan mijn geld terug?2019-07-14T13:19:30+00:00

Zeker en vast!

Plaats met een gerust hart je bestelling. Indien je tòch niet tevreden bent, krijg je via de webshop een automatische terugbetaling. Je ontvangt dan ook een credit-factuur.

Gelukkig is dit nog niet voorgevallen. Aanpassingen qua tone-of-voice, uitspraak, intonatie en tempo zitten steeds inbegrepen in de prijs. Maar mocht je toch niet blij zijn, dan vinden dit geen enkel probleem.

Lukt het als ik een 3CX / VoIP / Cloud / telefooncentrale heb?2019-07-14T13:42:19+00:00

Zeker en vast. Meer zelfs:

Onze audiobestanden werken voor élk systeem.
Want wij kunnen ze in elk audioformaat afleveren.
Bijvoorbeeld .wav of .mp3!

Dus ook voor uw 3CX VoIP-telefoonsysteem. Dankzij onze professionele stemmen klinkt je telefoonsysteem nog beter.

Hoe je precies te werk gaat om je bestanden in te stellen, lees je natuurlijk best in de handleiding van je systeem.

Hoeveel kost een voorgemaakte begroeting?2019-07-14T13:22:06+00:00

Voor € 5 kun je:

Eeen standaard telefoonbegroeting downoaden.
Beluister de voorbeelden hier
Voeg je gewenste audiofile toe aan je winkelmand en reken af.
Je ontvangt de cleane versie meteen per mail.
Direct gebruiksklaar.

Welke soort audiobestanden heb ik nodig voor mijn voicemail?2019-07-15T15:45:46+00:00

Een eenmanszaak vraagt vaak:
Een voicemail met de openingsuren

Een klein bedrijf vraagt meestal:
Een welkomstbegroeting
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een voicemail met openingsuren

Een internationaal bedrijf bestelt:
Een welkomstbegroeting met taalkeuze (krijg je gratis)
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een afwezig bericht
Een voicemail met openingsuren

Deze berichten worden ook regelmatig ingesproken:
Een aparte voicemail tijdens feestdagen
Een aparte voicemail tijdens vakantieperiodes
Een aparte voicemail voor uitzonderlijke sluitingsdagen

Hoe wordt de totale prijs berekend?2019-07-16T11:10:29+00:00

Het kost €30 per ééntalig bericht (exclusief btw).

Eén bericht duurt maximaal +/- 20 sec. (of 50 woorden)
Voor elke vertaling rekenen we een extra bericht.
Het taalkeuze-bericht krijg je gratis.

Wil je bijvoorbeeld één audiobestand ontvangen in 3 talen (NL, FR en EN)? Kies en betaal dan voor 3 berichten!

Veelgestelde vragen

Hoe wordt de totale prijs berekend?2019-07-16T11:10:29+00:00

Het kost €30 per ééntalig bericht (exclusief btw).

Eén bericht duurt maximaal +/- 20 sec. (of 50 woorden)
Voor elke vertaling rekenen we een extra bericht.
Het taalkeuze-bericht krijg je gratis.

Wil je bijvoorbeeld één audiobestand ontvangen in 3 talen (NL, FR en EN)? Kies en betaal dan voor 3 berichten!

Welke soort audiobestanden heb ik nodig voor mijn voicemail?2019-07-15T15:45:46+00:00

Een eenmanszaak vraagt vaak:
Een voicemail met de openingsuren

Een klein bedrijf vraagt meestal:
Een welkomstbegroeting
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een voicemail met openingsuren

Een internationaal bedrijf bestelt:
Een welkomstbegroeting met taalkeuze (krijg je gratis)
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een afwezig bericht
Een voicemail met openingsuren

Deze berichten worden ook regelmatig ingesproken:
Een aparte voicemail tijdens feestdagen
Een aparte voicemail tijdens vakantieperiodes
Een aparte voicemail voor uitzonderlijke sluitingsdagen

Hoeveel kost een voorgemaakte begroeting?2019-07-14T13:22:06+00:00

Voor € 5 kun je:

Eeen standaard telefoonbegroeting downoaden.
Beluister de voorbeelden hier
Voeg je gewenste audiofile toe aan je winkelmand en reken af.
Je ontvangt de cleane versie meteen per mail.
Direct gebruiksklaar.

Lukt het als ik een 3CX / VoIP / Cloud / telefooncentrale heb?2019-07-14T13:42:19+00:00

Zeker en vast. Meer zelfs:

Onze audiobestanden werken voor élk systeem.
Want wij kunnen ze in elk audioformaat afleveren.
Bijvoorbeeld .wav of .mp3!

Dus ook voor uw 3CX VoIP-telefoonsysteem. Dankzij onze professionele stemmen klinkt je telefoonsysteem nog beter.

Hoe je precies te werk gaat om je bestanden in te stellen, lees je natuurlijk best in de handleiding van je systeem.

Wat als ik niet tevreden ben? Krijg ik dan mijn geld terug?2019-07-14T13:19:30+00:00

Zeker en vast!

Plaats met een gerust hart je bestelling. Indien je tòch niet tevreden bent, krijg je via de webshop een automatische terugbetaling. Je ontvangt dan ook een credit-factuur.

Gelukkig is dit nog niet voorgevallen. Aanpassingen qua tone-of-voice, uitspraak, intonatie en tempo zitten steeds inbegrepen in de prijs. Maar mocht je toch niet blij zijn, dan vinden dit geen enkel probleem.

Welke soort audiobestanden heb ik nodig voor mijn voicemail?2019-07-16T01:30:04+00:00

Een eenmanszaak vraagt vaak:
Een voicemail met de openingsuren

Een klein bedrijf vraagt meestal:
Een welkomstbegroeting
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een voicemail met openingsuren

Een internationaal bedrijf bestelt:
Een welkomstbegroeting met taalkeuze (krijg je gratis)
Enkele doorschakel keuzemenu’s
Een on-hold bericht
Een afwezig bericht
Een voicemail met openingsuren

Deze berichten worden ook regelmatig ingesproken:
Een aparte voicemail tijdens feestdagen
Een aparte voicemail tijdens vakantieperiodes
Een aparte voicemail voor uitzonderlijke sluitingsdagen

Van wie is deze webshop?2019-07-14T15:38:42+00:00

Het online stemmenbureau voicemail-stemmen.be is van Johfrah Lefebvre. Aangename kennismaking. Ik werk als fulltime Vlaamse voice-over stem voor verschillende bedrijven en (televisie-) productiehuizen. Je kunt mijn stem bijvoorbeeld herkennen van canvas-documentaires of radiospots. Meer horen? Bezoek mijn portfolio-website http://www.johfrah.be voor voorbeelden.

Waarom doe ik het? Ik hou ervan om met behulp van mijn stem, de juiste warme toon en de gepaste intonatie uw boodschap over te brengen. Dat gaat van ingewikkelde bedrijfsprocessen, wervende reclameboodschappen tot en met een vriendelijke telefonische goeiedag aan uw klanten.

Zo kun je me bereiken:
Mail: info@voicemail-stemmen.be
Telefoon: +32475263105
Of via Whatsapp of Facebook Messenger

In welk formaat kan ik de audiofiles krijgen?2019-07-14T13:45:24+00:00

Eigenlijk kan alles, bijvoorbeeld:

.wav
.mp3
a-law
u-law
.711
.kdp
.726

Ook alle bitrates en alle kHz combinaties zijn mogelijk:
48kHz, 24bit, PCM, Mono .wav
8kHz, 16bit, PCM, Mono .wav

Hoe schrijf ik een keuzemenu?2019-07-14T15:36:44+00:00

Eerst de afdeling, dan de actie.
Voor de afdeling Facturatie, druk 1.
Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2.

Er komt veel informatie op je klant af. Dan is het handig dat hij eerst hoort wat hij nodig heeft. En dan pas wat hij moet doen.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Mensen hebben specifieke vragen en weinig tijd. Laat de optie ‘Voor alle overige vragen, druk 5’ daarom niet te lang op zich wachten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?2019-07-15T15:47:40+00:00

Héél eenvoudig: klik op Bestelling plaatsen en dan kan je:

Jouw telefoonstem kiezen.
Het aantal berichten kiezen en ingeven.
Veilig betalen via de webshop.

Bestelde je voor 16u? De afgewerkte audiobestanden ontvang je de volgende werkdag per mail.

Welke talen zijn er mogelijk?2019-07-14T10:55:08+00:00

Wij spreken:

Vlaams
Frans
Engels
Duits

Voorlopig bieden wij geen Nederlands accent (uit Nederland) aan.

Waarom heb ik een professionele stem nodig?2019-07-14T15:24:59+00:00

Enkele aanraders voor een betere telefooncentrale:
Goed geschreven berichten.
Een professionele stem: vriendelijk, helder en accentloos.
Geschikte wachtmuziek.

Wie maakt er nog gebruik van?
Grote multinationals
Kleinere bedrijven

Voordelen:
Wekt bij klanten een vertrouwd gevoel
Maakt het wachten aangenamer.
Promotionele boodschappen kunnen tot meer aankopen leiden.
Informatie geven tijdens het wachten kan de vraag al deels oplossen.

Kan ik een factuur ontvangen?2019-07-14T13:17:16+00:00

Je ontvangt bij elke bestelling een factuur per mail.

Vul zeker je btw-nummer in bij de bestelling.
Eventueel kan je ook een po-nummer of referentie ingeven.

Wat is de levertermijn?2019-06-26T20:51:38+00:00

Plaats je de bestelling voor 16u? Dan ontvang je de opnames al de volgende werkdag. Soms zelfs nog dezelfde dag, maar meestal binnen de 24 uur.

Welke muziek kan erbij?2019-07-14T10:54:06+00:00

Klik hier om de muziek te kiezen.

Vind je niet wat je zoekt?
Ik heb slechts 5 keuzes gegeven om het overzichtelijk te houden, maar de muziekbibliotheek voor antwoordapparaten is eindeloos. Bel me gerust voor meer info. Bel: 0475263105.

Eigen muziek?
Deze kunnen we er ook onder plaatsen.

Eronder of apart?
Als je muziek toevoegt aan je winkelmand krijg je de keuze om de muziek apart of de muziek eronder te ontvangen. Of beide. Geef gerust mee hoe je het wil. Alles is mogelijk.

Ik wil native stemmen voor Franse of Engelse teksten. Kan dat?2019-07-14T15:20:45+00:00

Via onze webshop kan het op dit ogenblik niet.

Eveline en ik spreken naast Vlaamse berichten ook Franse en Engelse berichten in. Wij zijn geen native stemmen.

Maar er zijn wel veel voordelen:
Het voorkomt een chaotische indruk op je telefooncentrale.
Het zorgt voor consistentie.
Eenzelfde stem straalt rust en vertrouwen uit.
Aanpassingen zijn achteraf makkelijker door te voeren.
Je ontvangt je berichten sneller.

Hoeveel kost een bericht op maat?2019-07-14T13:15:27+00:00

Voor € 30 bieden wij:

Professionele telefoonberichten,
in het Vlaams, Frans of Engels,
opgenomen in een geluidsstudio,
geëxporteerd in het juiste audioformaat,
ingesproken door Johfrah of Eveline.
Muziek is optioneel: éénmalig € 20.

Je geniet van een korting:
-10 % vanaf 10 berichten
-15 % vanaf 15 berichten

Let op: vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Is het niet beter om mijn eigen stem te gebruiken?2019-07-14T15:33:26+00:00

In sommige gevallen kan het beter zijn om authenticiteit uit te stralen. Als je een heel persoonlijk klantencontact op prijs stelt. Als dat voor je bedrijf niet ‘juist’ voelt om een andere stem te gebruiken, doe dit dan zeker niet.

Enkele tips:

Hou het kort.
Maak je welkomstbericht niet nodeloos lang.
Vermeld je eigen naam en dat van je onderneming.
Laat je beller weten wanneer je terugbelt.
Vraag hen eventueel om iets in te spreken na de biep.
Of de toon? Of de piep, bliep of tuut? Dat mag je zelf kiezen.

Spreek accentloos.
Een dialect kan onprofessioneel overkomen.

Zorg voor goede opnames
Vermijd plof-, blaas- en kraakgeluiden van de microfoon.
Neem op in een niet-galmende, maar akoestisch prettig klinkende ruimte.

Kun je CCITT u-Law, 8Khz, 8 bits, mono, 7kb/sec aanleveren?2019-06-26T18:55:05+00:00

Zeker. Ik kan je precies aanleveren wat je nodig hebt. Wil je toch je voice-berichten zelf inspreken, maar wil je weten hoe je gratis kunt je bestanden converteren naar het juiste formaat? Lees dan mijn artikel hierover om het WAV CCITT U-Law 8-bit format te verkrijgen.

Wat is een audiobestand?2019-03-21T19:16:46+00:00

Een audiobestand heeft een duurtijd van maximaal 20 seconden (max. 50 woorden) en maximaal één taal en kost € 30. Uiteraard kunt u ook meerdere talen in één audiobericht bestellen. Dan kost het vb. € 60 euro voor een audiofile met 2 talen. Of € 90 voor een audiofile ingesproken in 3 talen. Vanaf 15 audiobestanden, bijvoorbeeld 5 berichten in 3 talen of 15 Vlaamse audiofiles, kost het slechts € 20 per audiofile. De vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Kan ik eenvoudige begroetingen downloaden?2019-07-14T12:41:23+00:00

Ja dat kan ook via onze webshop. Je vindt ze hier. Wij hebben de 100 meestvoorkomende telefoonbegroetingen voor je ingesproken.

Je kunt ze eenvoudig kopen en meteen downloaden.
Let op: je hoort nu nog pieptonen. Je ontvangt de cleane versie.
De teksten zijn ook handig ter inspiratie.

Hoe plaats ik het audiobestand op de voicemail van mijn GSM?2019-07-14T15:14:31+00:00

Deze uitleg is voor als je:
Geen telefooncentrale hebt. (Zoals vb. Proximus Call Connect,…)
Wel een GSM of telefoonlijn hebt.

Dan kan je toch nog de audiobestanden gebruiken. Helaas boet je een tikkeltje in aan kwaliteit maar volgens alle klanten valt dat heel goed mee.

Zo doe je het:

  1. Koop een voorgemaakt bericht. Of plaats een bestelling.
  2. Bel je voicemail. Hieronder een lijst met nummers.
  3. Wanneer je mag spreken, speel je het audiobestand op je computer af.
  4. Hou je telefoon dichtbij je speakers.
  5. Herbeluister om te horen of het goed is.
  • Tip 1: gebruik speakers die je luid kan afspelen. Je laptop is niet aan te raden.
  • Tip 2: de microfoon van je gsm zit onderaan.

Je voicemail bellen?
Orange: 5555
Proximus: 1969
Telenet: 5555
MobileVikings: 1996
Scarlet: 1991
Base: 1933

Kan ik achteraf aanpassingen doen?2019-07-14T10:28:21+00:00

Stel dat je bedrijf verandert van naam. Of de openingsuren wijzigen.
Onze nieuwe afgeleverde audiobestanden zullen onhoorbaar passen in je huidige systeem.

Omdat we alle ingesproken berichten blijven bewaren in de cloud.
Omdat we dezelfde intonatie terug kunnen vinden.
Omdat we steeds inspreken in een professionele studio.

Hoeveel berichten moet ik betalen?2019-07-16T11:12:20+00:00

Ik wil 1 voicemail bericht.
1 bericht kiezen

Ik wil 1 wachtbericht in 3 talen.
3 berichten kiezen

Ik wil 1 voicemail + 1 wachtbericht + 5 verschillende keuzemenu’s.
7 berichten kiezen

PS: Het taalkeuze-bericht krijg je gratis.
PS: Een bericht duurt maximum 20 seconden.

Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105



Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105

Bericht dat jouw bellers even in de wacht houdt.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.

Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.

Merci pour votre appel.Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Voicemail voor buiten de kantooruren.

Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.

Our office is closed at the moment. You can reach us every working day between 8am and 5pm. Please leave your name and message, and we’ll get back to you as soon as possible. Thank you for your call.

A l’instant nos bureaux sont fermés. Vous pouvez nous joindre les jours ouvrables entre 08:00 et 17:00. Veuillez laisser un message après le bip sonore. Et nous vous rappellerons dans les plus brefs délais.

Voicemail voor binnen de kantooruren.

We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.

We’re unable to take your call, just leave us a message and we’ll return your call as soon as possible.

Nous ne pouvons pas prendre votre appel. Laissez-nous un message et nous vous rappellerons aussitôt que possible.

Voicemail tijdens feestdag of uitzondering.

Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.

Welcome. Our office is exeptionally closed today. You can leave a message and we will contact you as soon as possible.

Bienvenue. Notre bureau est exceptionellement fermé aujourd’hui. Vous pouvez laisser un message et nous allons vous rappeler le plus vite possible.

Voicemail voor tijdens vakantie-periode.

Welcome. We are closed until the second of January. Happy holidays.

Bienvenue. Nous sommes de nouveau disponible le 2 janvier. Bonne fin d’année.

Telefooncentrale met IVR keuzemenu

Indien u verder wenst te gaan in het Nederlands, druk 1.

Voor het plaatsen van uw bestelling, druk 1.

Voor technische ondersteuning, druk 2.
Om een afspraak te maken, druk 3.

To continue in English, please press 2.

To place an order, please press 1.
For technical support, please press 2
To make an appointment, please press 3.

Pour continuer en Français, appuyez sur la touche 3.

Pour passer une commande, appuyez sur la touche 1.
Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 2.
Si vous voulez fixer un rendez-vous, appuyez sur la touche 3.

Hoeveel kost een telefoonstem?

€ 30/bericht
Per ééntalig bericht
(van 20 sec of 50 woorden)
10% korting vanaf 10 berichten!
Beoordeling: 4,9 op 5
via Google Reviews
Steeds met een glimlach ingesproken!
Meer weten?
Bekijk de veelgestelde vragen

Stap 1: Kies jouw telefoonstem

Johfrah

Johfrah

Warm Zakelijk Professioneel

Te horen bij banken, zelfstandigen, makelaars, pharma, webshops. Tesla, Poule&Poulette, Esso.

Johfrah

Eveline

ZachtVertrouwdVriendelijk

Te horen bij de overheid, verzorging, beauty, creches. Goodyear, Calvet, Gamma-Benelux,…

Voeg muziek toe.

Kies de gewenste muziek en druk op het rode winkelwagentje om het aan je bestelling toe te voegen.

Vind je de muziek niet passend? Of wil je eigen muziek gebruiken? Bel me dan gerust even om de mogelijkheden te bespreken.
Bellen kan naar: 0475263105

Stap 3: Download je audiobestanden.

Je hebt je telefoonberichten besteld via onze webshop? Bedankt!
Dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag om je voicemail in te spreken.
Je ontvangt in je mailbox een bevestigingsmailtje met alle informatie!
klik hier voor je account overzicht en bestelstatus.

Nog niet besteld?

Kies jouw telefoonstem