Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2019-03-23T13:15:09+00:00
Hoe zet ik jullie bestand het best op de voicemail van mijn GSM?2019-03-21T23:58:01+00:00

Als je geen bedrijf hebt (of als je geen telefooncentrale hebt) maar enkel gebruik maakt van een eenvoudige telefoonlijn of GSM, dan kun je ook gebruik maken van de audiofiles die ik je aanlever. Helaas boet je een klein beetje in aan kwaliteit, omdat je de bestanden niet rechtstreeks via een configuratiescherm kunt uploaden.

 

Ik leg je even uit hoe je dat kan doen.

  1. Download een standaard audiofile via deze pagina. Of bestel een audiofile op maat via deze pagina.
  2. Bel naar je voicemail telefoonnummer. (Orange (5555) / Proximus (1969) / Telenet (5555) / MobileVikings (1996) / Scarlet (1991) of Base (1933).
  3. Het moment dat je je voicemail instelt, en je mag ‘spreken’, druk je op je computer op “afspelen”.
  4. En je houdt je telefoon dichtbij je luide speakers terwijl het afspeelt.
  5. Stop je de opname (door op hekje of sterretje te drukken op je telefoon).
  6. Herbeluister eventueel je opname om te controleren of het goed is.
  7. Zo is je professionele voicemail ingesteld op je gsm.
  • Tip: speel het niet af op je laptop, maar gebruik speakers die je luid kan zetten en zoveel mogelijk als je stem klinken.
  • Tip: de microfoon van je gsm zit onderaan, ter hoogte van je mond als je spreekt.

 

In welk formaat ontvang ik deze begroetingen?2018-10-31T12:54:44+00:00

U ontvangt de begroetingen in 2 formaten:

.WAV 48kHz 24bit PCM Mono

.WAV 8kHz 8bit PCM Mono

Dit zijn de meestvoorkomende formaten voor telefooncentrales. Heeft u echter een ander type formaat nodig? Laat het dan even weten. Dan ontvangt u het formaat dat u wenst.

Wat zijn deze voorgemaakte begroetingen?2019-03-22T00:02:46+00:00

Eveline en ik hebben de meestvoorkomende standaard telefoonbegroetingen voor je ingesproken. Die kun je eenvoudig kopen via onze webshop. Nu hoor je nog pieptonen, maar eens je de bestelling voltooid ontvang je de bestanden in optimale kwaliteit. Je kan deze teksten ook gebruiken als inspiratie voor je op maat ingesproken begroetingen.

Wat is een audiobestand?2019-03-21T19:16:46+00:00

Een audiobestand heeft een duurtijd van maximaal 20 seconden (max. 50 woorden) en maximaal één taal en kost € 30. Uiteraard kunt u ook meerdere talen in één audiobericht bestellen. Dan kost het vb. € 60 euro voor een audiofile met 2 talen. Of € 90 voor een audiofile ingesproken in 3 talen. Vanaf 15 audiobestanden, bijvoorbeeld 5 berichten in 3 talen of 15 Vlaamse audiofiles, kost het slechts € 20 per audiofile. De vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Kun je CCITT u-Law, 8Khz, 8 bits, mono, 7kb/sec aanleveren?2018-10-31T12:02:19+00:00

Zeker. Ik kan je precies aanleveren wat je nodig hebt. Wil je toch je voice-berichten zelf inspreken, maar wil je weten hoe je gratis kunt je bestanden converteren naar het juiste formaat? Lees dan mijn artikel hierover om het WAV CCITT U-Law 8-bit format te verkrijgen.

Wat is IVR en Voice Prompts?2019-03-21T23:45:30+00:00

Er kan wel wat verwarring ontstaan bij het instellen van je telefoonboodschappen. Ik geef even wat veelvoorkomende termen en hun beknopte uitleg mee.

IVR (afkorting voor Interactive Voice Response): Manier om via toetsen op de telefoon of een stem opdrachten uit te laten voeren. Het systeem wordt gebruikt bij bedrijven om de bereikbaarheid te vergroten. Je belt naar één algemeen nummer en je wordt door een keuzemenu geleid en doorverbonden bij de juiste afdeling. Zonder dat er al mensen zijn tussengekomen. De keuze teksten worden vooraf opgenomen en afgespeeld.

Telefooncentrale: Wanneer meerdere telefoonlijnen aangesloten zijn op elkaar, is er sprake van een telefooncentrale. Dat kan met een machine, maar ook digitaal.

Voice-prompt: Wanneer ik als voice-over stem je script inlees, is die eigenlijk opgebouwd uit voice-prompts of voice-messages. Het afzonderlijke stukje tekst dat je via het on-hold-systeem laat horen aan je klant, en waarbij je een reactie verwacht wordt voiceprompt genoemd.

Voice-message: Hetzelfde principe als een voice-prompt. Alleen is hier geen feedback van de klant nodig. Het is een mededeling, eerder dan een vraag om ‘toets 2 in te drukken’.

Wav-formaat: Audiobestanden die ingesproken zijn worden opgeslaan als .wav-formaat. Of als .mp3-bestand. Of Alaw / Ulaw / Gsm / Sin.

Andere woorden die je zult tegenkomen in deze context zijn:

Flemish voice prompts / Voice menus / Voice recordings / Messages on hold / Greeting Messages

Hoe werkt het met Telenet?2019-03-21T23:54:09+00:00

Voor het toevoegen van je wachtmenu en voice over stem uploaden naar je telefooncentrale met Telenet, check Freephone Business via deze link.

Hoe werkt het met Proximus?2019-03-21T23:54:20+00:00

Voor instellen van je voice-over keuzemenu en antwoordapparaat met Proximus, check Bizz Call Connect via deze link.

Ik kan toch ook mijn eigen stem gebruiken?2018-10-31T11:59:59+00:00

Zeker en vast. Soms is het zelfs beter om authentiek te blijven aan je bedrijf. Als je een heel persoonlijk klantencontact op prijs stelt. Als dat voor je bedrijf niet ‘juist’ voelt om een andere stem te gebruiken, doe dit dan zeker niet. Lees wel de tips om het inspreken te verbeteren.

Hoeveel kost een bericht op maat?2019-03-21T19:17:38+00:00

Als je via deze webshop professioneel ingesproken telefoonberichten wilt bestellen. Dan kost dat € 30 per Vlaams, Frans of Engels bericht. Als u dus drie berichten wilt in één taal dan kost dat bijvoorbeeld € 90. Of als u één bericht wilt in 3 talen? Dan kost het ook € 90. U ontvangt de berichten die in een professionele studio zijn opgenomen. Ingesproken door Johfrah of Eveline. Eventueel met muziek (eenmalig € 20) zodat het wachten wat draaglijker wordt. Geëxporteerd in het juiste formaat zodat u ze meteen kunt uploaden naar uw IVR systeem.

Zal de kwaliteit goed genoeg zijn?2018-10-31T11:58:19+00:00

De berichten die u via deze webshop bestelt, worden in een professionele studio ingesproken en afgeleverd volgens de beste export-instellingen die een telefoon kan laten afspelen. Zo zullen uw teksten voor elk telefoontoestel goed verstaanbaar en luid genoeg zijn. Wenst u achteraf nog aanpassingen te doen? Omdat bijvoorbeeld een naam van een dienst is veranderd of de openingsuren van uw bedrijf zijn gewijzigd? Dan mag u erop vertrouwen dat de nieuwe afgeleverde audiobestanden onhoorbaar zullen kunnen worden ingepast in uw huidige systeem. Dit komt omdat we alle ingesproken berichten blijven bewaren in de cloud, en we steeds dezelfde intonatie en technische instellingen terug kunnen vinden.

Waarom zou ik één stem kiezen die meerdere talen spreekt in plaats van meerdere stemmen?2019-03-21T19:21:55+00:00

Heeft u een meertalig systeem en laat u door mij ook Franse of Engelse teksten inspreken? Ik ben een Vlaamse voice-over maar ik ben geen native Franse of Engelse stem. Het voordeel van dezelfde stem die meerdere talen inspreekt? Het voorkomt een chaotische indruk op je telefooncentrale. Het zorgt voor consistentie en eenzelfde stem straalt rust en vertrouwen uit.

Kan er achtergrondmuziek bij?2019-03-21T23:48:53+00:00

Dat kan! Er zijn enkele manieren waarop dit kan. U kunt muziek selecteren op de bestel-pagina.

Vindt u niet wat u zoekt?
Bel me dan even. Ik heb slechts 5 keuzes gegeven om het overzichtelijk te houden, maar de muziekbibliotheek voor antwoordapparaten is eindeloos.

Of heeft u zelf eigen muziek?
Dan kunt u uiteraard ook deze gebruiken.

Hoe wilt u het geleverd krijgen?
Een vraag die ik ga stellen als u muziek wenst op uw antwoordapparaat is hoe u de audio wilt aangeleverd krijgen. De meeste systemen vragen dat je de muziek apart als bestand upload. Maar misschien wil je een wachtbandje van enkele minuten waar af en toe de boodschap herhaad wordt. Ook dat kan ik voor u maken. U ontvangt dan een afgemixte wachtboodschap dat u kunt uploaden in uw voicemail systeem waar de muziek en tekst samen opstaat.

Wat is de levertermijn?2019-03-21T19:25:26+00:00

Plaatst je de bestelling voor 16u? Dan ontvang je de opnames al de volgende werkdag. Soms zelfs nog dezelfde dag, maar meestal binnen de 24 uur.

Kan ik een factuur ontvangen?2018-10-31T11:52:46+00:00

Dat kan. Bij een bestelling vult u op de laatste pagina uw bedrijfsgegevens en btw-nummer in. U ontvangt automatisch een factuur voor uw boekhouding bij betaling.

Waarom heb ik een professionele stem nodig?2018-10-31T11:52:35+00:00

Een goede tekst, een vriendelijke professionele stem en de geschikte wachtmuziek zijn zeker aan te raden. Zowel grote multinationals als kleine bedrijven verkiezen een vertrouwde, accentloze en professionele stem. Dat wekt bij klanten een vertrouwd gevoel en maakt het wachten aangenamer. Bovendien kunnen promotionele boodschappen tot meer aankopen leiden. Of door informatie te geven en te verwijzen naar de website tijdens het wachten, kan de vraag al deels opgelost zijn.

Uit welke stemmen kan ik kiezen?2018-10-31T11:52:11+00:00

U kunt kiezen tussen twee stemmen. Johfrah en Eveline spreken Vlaams als moedertaal en spreken voor uw telefooncentrale ook Engels, Frans en Duits.

Welke talen zijn er mogelijk?2018-10-31T11:51:43+00:00

Johfrah en Eveline spreken Vlaams. Frans. Engels en Duitse telefoonberichten in. Voorlopig bieden wij geen Nederlands accent (uit Nederland) aan.

Waar moet ik op letten als ik mijn voicemail toch zélf inspreek?2018-10-31T11:46:30+00:00

Doe je het zelf?

Maar weet je niet zo goed hoe je eraan moet beginnen? Dan heb ik enkele tips voor je. Want vergeet niet. Uw welkomstboodschap geeft een eerste indruk aan uw bellers. Zorg dat die meteen goed zit. Geraak je er niet uit? Weet dan dat ik je graag help bij het opnemen van je professionele voice-prompts in het Vlaams, Frans en Engels voor je bedrijf.

  • KISS, Keep it short and simple

    Maak je welkomstbericht niet nodeloos te lang. Maar houd het kort, krachtig en duidelijk. Vermeld zeker uw eigen naam en dat van uw onderneming. En laat uw beller weten dat u snel zal terugbellen. Vraag hen eventueel om iets in te spreken na de biep. Of de toon? Of de piep, bliep of tuut? Dat mag je zelf kiezen.

  • Verstaanbaarheid

    U wordt beter begrijpbaar als u de voicemail inspreekt in een stille niet-galmende ruimte. Articuleer ook goed. En probeer rustig over te komen. Bonustip: spreek met een glimlach. Dat komt echt veel liever en positiever over.

Doe het niet zelf!

Anderszijds zou ik ook redenen kunnen opsommen waarom u beter uw voicemail laat inspreken door een professionele stem. Als u het inspreken van uw telefoonberichten lastig vind, of u herkent zich in een van deze drie punten? Neem dan gerust contact met me op. Ik ben waarschijnlijk online op de chat. Spreek me aan en vertel over je bedrijf. Of bel me op. Je vind mijn gsm-nummer op de website.

  • 1. U spreekt niet dialect en accentloos.

    Hoewel u denkt dat u algemeen Nederlands spreekt. Bij veel mensen is toch te horen vanwaar ze afkomstig zijn. Dit horen bellers uit een andere regio direct en zo kan uw voicemail onprofessioneel overkomen.

  • 2. U heeft geen goede microfoon

    Hoewel de microfoon van uw smartphone waarschijnlijk niet slecht is, is de kans dat er plof-, blaas- en kraakgeluiden worden opgenomen op uw antwoordapparaat zeer realistisch. Dit moet u echt vermijden. Een professionele studiomicrofoon heeft hier geen last van. Dit komt de opnames van uw wachtboodschappen alleen maar ten goede.

  • 3. U heeft geen goede akoestische ruimte

    Kans bestaat dat u nu op kantoor bent. Heeft u al eens goed geluisterd hoe galmend deze ruimtes klinken? Dit is zeer onprettig voor de luisteraar. Bovendien is elk extern geluid storend. Indien u niet beschikt over een stille, niet-galmende, maar akoestisch goedbehandelde ruimte zullen de wachtberichten die u inspreekt minder professioneel overkomen.

Hoe ontvang ik een op maat ingesproken bericht?2019-03-21T23:58:27+00:00

1. Vul uw gewenste tekst in

Beluister enkele voorbeelden en vul uw gewenste bericht(en) in. Klik op de knop ‘In winkelmand’.

2. Betaal veilig via deze webshop

U komt op de afrekenpagina, waar u veilig kan betalen.

3. Download uw audiofiles en ontvang uw factuur

U ontvangt binnen de 24 uur uw professioneel ingesproken bericht(en). Niet tevreden? Geld terug-garantie.

Wat zeggen andere klanten?2018-10-31T11:44:43+00:00

Niels Hemmeryckx
Niels Hemmeryckx
10:40 21 Feb 19
Snelle, vlotte en correcte service. Prachtige audio afgeleverd voor een betaalbare prijs. Ik had na de proefversie om enkele wijzigingen gevraagd, hier werd onmiddellijk rekening mee gehouden en in no time kreeg ik de versie waarvan ik hoopte dat hij zo zou worden. Als mijn voicemail ooit gewijzigd moet worden kies ik onmiddellijk terug voor dit bedrijf!
Cindy Penders
Cindy Penders
14:16 24 Jan 19
Zeer vlotte service. Gisteren besteld, vandaag al in huis! Top!
Maxime Mensaert
Maxime Mensaert
14:51 18 Jan 19
Wanneer je een hele tijd aan het zoeken bent achter een betaalbare voicemail stem en dan deze website vindt met hun mooie prijzen is dat zeer leuk. Heb onmifonmidde contact opgenomen en spraakberichten laten maken. Ze zijn zeer kwaliteitsvol en bezorgden deze opnames in minder dan 12u.
Ruben Wynants
Ruben Wynants
12:01 28 Dec 18
Zeer snelle en vlotte service. Duidelijke stem met professioneel karakter!
Office Nederland Isoleert
Office Nederland Isoleert
11:05 17 Dec 18
Goede service, snel en professioneel! Zeker een aanrader.
Tom Hoogewijs
Tom Hoogewijs
09:33 15 Nov 18
Snelle service en volledig naar wens. Bedankt voor de samenwerking en op naar de volgende.
Marnick Bogaert
Marnick Bogaert
12:57 11 Nov 18
Een dikke dank je wel ....Gewoon super en heel snel en vlotjes geleverd.Beter kan gewoonweg niet !! TOF
dennisloquet
dennisloquet
09:19 26 Sep 18
Zeer snelle en vlotte samenwerking. Top resultaat.
dimitrystaeren
dimitrystaeren
06:58 25 Sep 18
super snelle en professionele service! uitspraak wordt aangepast naar eigen noden. Zeer betrouwbaar en vlot bereikbaar.
Frederick Scraeyen
Frederick Scraeyen
18:55 05 Sep 18
Erg vlot, persoonlijk en professioneel! Bedankt!
Patrick van der Schaaf
Patrick van der Schaaf
08:55 14 Aug 18
Snelle service, een gratis proefopname en een professioneel ingesproken voicemail bericht. Zeer tevreden en warm aanbevolen!
mathias van sele
mathias van sele
15:57 10 Aug 18
Johfrah heeft me zonder problemen geholpen bij mijn eindwerk. Voor een filmpje was ik opzoek naar een goeie voice-over en Johfrah leverde die niet alleen snel maar ook zuiver en perfect ingesproken.
Nick Daems
Nick Daems
07:29 19 Jul 18
Voor onze nieuwe telefooncentrale zochten wij naar een partner dat onze bandjes professioneel zou kunnen inspreken. Zo kwam ik uit bij Johfrah en Eveline. 1 woord TOP! Zelden zo een vlotte afhandeling en communicatie meegemaakt. Prijzen zijn zeer scherp en de kwaliteit is over de gehele lijn subliem. Bedankt Johfrah en Eveline! Keep up the good work.
Wouter Massink
Wouter Massink
09:26 13 Jul 18
Als collega maar ook als vriend kan ik Johfrah zeer aanbevelen! Altijd zeer professioneel en bedreven in wat hij doet.
Matts Devriendt
Matts Devriendt
12:08 01 Jul 18
Johfrah leverde op slechts enkele uren tijd een helder voicemail bericht af. Prima service! Bedankt Johfrah en nog veel succes!
Jamie Van Camp
Jamie Van Camp
11:29 26 Jun 18
Geweldige services! Ontzettend bedankt voor de prachtige opname!
Pieter-Jan Gheysen
Pieter-Jan Gheysen
07:33 21 Jun 18
Altijd heel goede ervaringen, werkende met Johfrah. Supergoede service en heel professionele aanpak!
Jannick Hindrick
Jannick Hindrick
15:50 19 Jun 18
Snelle service! Perfect resultaat!
Johannes Broux
Johannes Broux
12:02 31 Mar 18
Zeer efficiënte, snelle communicatie. Aanvraag proefstem tot eindresultaat, inclusief aanpassingen, was afgerond binnen 24u. Heel bereikbaar, wat enorm handig is bij deadlines die in je nek ademen. Op Johfrah kan je rekenen!
Anthony Magnus
Anthony Magnus
15:44 23 Mar 18
Niets dan lof over onze samenwerking! Johfrah communiceerde vlot en helder met ons en begreep waar we naartoe wilden waardoor we snel tot aan de gewenste voice-over kwamen. Zijn stem, gedrevenheid en werking zijn een absolute troef en een plezier om mee samen te werken.
Tom Van der Vennet
Tom Van der Vennet
17:01 21 Mar 18
Top! Super snelle reactie, en onmiddellijk het gewenste resultaat. Dankzij Johfrah heeft Amusivent een frisse en professionele voicemail!
Kilian Vermaelen
Kilian Vermaelen
16:14 15 Mar 18
Een leuke stem en hij spreekt voortreffelijk teksten in.
Wilma Wouters
Wilma Wouters
12:01 28 Feb 18
Johfrah is een fijn persoon om mee samen te werken. Hij is toegankelijk, behulpzaam en heeft een mooie stem.
Carlo Hellemons
Carlo Hellemons
12:23 22 Feb 18
Goede communicatie , vlotte afwerking , geweldig resultaat.
Nele De Bruycker
Nele De Bruycker
15:59 08 Feb 18
Zeer aangename samenwerking en een vlotte service. Johfrah was de ideale aanvulling als voice-over bij onze case-movie! Warme en duidelijke stem.
Lotte Bijlsma
Lotte Bijlsma
15:59 08 Feb 18
Johfrah heeft ons enorm geholpen met de voice-over. De communicatie was ook zeer vlot en aangenaam. Het eindresultaat was precies wat we in gedachten hadden. Zeker een aanrader! ??
Roel Van Looveren
Roel Van Looveren
18:47 20 Dec 17
Wij hebben bij Johfrah een aantal telefoonberichten besteld voor onze telefooncentrale. Wat ging dat vlot zeg, aanvinken wat je nodig hebt, beetje aanpassen naar de noden van onze zaak en online doorgegeven en ineens betaald om 14 uur... 23 uur alles in de mailbox. Van een snelle service gesproken.We gaan hem nog inschakelen mochten we een stem nodig hebben voor iets...
Ines Peeters
Ines Peeters
13:28 20 Oct 17
Johfrah is een betrouwbare leverancier. Hij is communicatief en helder in zijn informatie. Alle info is transparant en eerlijk. Hij denkt mee in het proces, waardoor wij op een fijne samenwerking terugkijken. Heel leuke eerste kennismaking.
Anna Sophie Santner
Anna Sophie Santner
07:24 13 Sep 17
Johfrah is very reliable and did a quick and professional recording for one of our explanation videos. Everything worked out fine and I am looking forward to working with him again!
Sara krieckemans
Sara krieckemans
15:19 08 Sep 17
Johfrah is een zeer professionele stemacteur. Werkt heel vlot samen met regisseur en techniek. Communiceert heel duidelijk. Is op korte termijn inzetbaar wat heel belangrijk is in de wereld van reclame. Aanrader!
Peter Verbrugghe
Peter Verbrugghe
11:59 02 Sep 17
Top!!! Snelle service. Onze secretariaatmedewerkers zijn dolgelukkig dat ze dit zelf niet meer hoeven te doen en zeker als je het resultaat hoort. 😉
Aarnaa Productions
Aarnaa Productions
18:02 11 Aug 17
Erg tevreden over de service. Aangename kerel om mee samen te werken.
Gunter Lories
Gunter Lories
10:10 11 Aug 17
Aangename ervaring ! Als zaakvoerder van een bedrijf waarbij kwaliteit en service troeven zijn, is het fijn te kunnen werken met mensen die deze ingesteldheid delen. Vanaf het eerste contact werden wij geïnformeerd over wat we konden verwachten en wanneer. De afspraken werden nagekomen met een resultaat dat voldoet aan de verwachtingen. Wij kijken al uit naar een volgende samenwerking. Bedankt Johfrah.
Jasper Heldenbergh
Jasper Heldenbergh
09:18 02 Jun 17
Great voice. Personal approach. Very fast (online) service.
Tom De Saeger
Tom De Saeger
16:19 24 Jan 17
Na een korte google terecht gekomen bij Johfrah Levebre voor het inspreken van onze voicemail en het keuzemenu van onze telefooncentrale. Enkele mails op een tweetal dagen en alle warm ingesproken teksten waren er ! Bedankt voor de vlotte service en graag tot een volgende samenwerking !
David Dalemans
David Dalemans
09:29 02 Jul 15
Johfrah: someone you can count on. Thumbs up!
Next Reviews Write a review

Waarom laat ik mijn voicemail door jullie inspreken?2018-10-31T11:44:25+00:00

Maak een betere indruk

Een vriendelijke begroeting zorgt voor een warm gevoel. Zeker aan de telefoon. Uw zakelijke bellers voelen zich welkom en beter geholpen met een professioneel onthaal.

Voorkom dat u klanten verliest!

Wat horen uw klanten als ze buiten de kantooruren bellen? Vanaf 2 seconden stilte haakt meer dan de helft van de bellers in. Voorkom dat u klanten verliest door professionele telefoonberichten.

Gebruik extra kansen

Heeft u er al aan gedacht om uw klanten via uw voicemail door te verwijzen naar uw website? Of interessante promoties aan te bieden terwijl ze even in de wacht worden gehouden?

Ik help u graag

Wij zijn Johfrah en Eveline, Vlaamse stemmen. Wij helpen u graag met het verbeteren van uw telefonisch onthaal. We kunnen samen met u de geschikte meertalige wachtteksten opmaken en spreken ze razendsnel in.

Hoe kan je een goed keuzemenu schrijven?2018-10-31T11:43:52+00:00

Eerst de afdeling, dan de actie

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, net omdat ze specifieke vragen hebben. Een reeks van standaard-antwoorden, hebben ze misschien al op je site gevonden, maar waren niet voldoende. Laat de optie ‘Voor andere vragen, druk X’ daarom niet te lang op zich wachten.

Je kunt ook woorden als ‘toets’ of ‘kies’ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

    Bijvoorbeeld:

  • Welkom bij Janssens. Een ogenblik geduld alstublieft, we helpen u zo spoedig mogelijk.
  • Hallo, u bent bij Janssens. Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen u zo snel mogelijk te woord staan.
In welk formaat kan ik de audiofiles krijgen?2018-10-31T11:42:32+00:00

Eigenlijk kan alles. Bijvoorbeeld: .wav, .mp3, a-law, u-law, .711, .kdp, .726, alle bitrates en alle kHz combinaties zijn mogelijk.

De meestvoorkomende export-settings zijn:
48kHz, 24bit, PCM, Mono .wav
en 8kHz, 16bit, PCM, Mono .wav.

Kan ik een gratis proefopname ontvangen?2019-03-21T23:50:23+00:00

Vul hier het bericht in dat u wilt laten inspreken. Een bericht van ongeveer 20 seconden of 50 woorden. Ik maak elke dag graag tijd vrij om voor u een proefopname in te spreken. Deze is vrijblijvend en brengt geen verplichtingen mee. Het geeft u een goed idee van hoe uw teksten zouden klinken. U ontvangt meteen ook een vrijblijvende betaallink als u de proefopname ontvangt. Let wel: de proefopname is mogelijks onvolledig ingesproken of gedeeltelijk gecensureerd.

Elke dag spreek ik opnames in voor verschillende klanten. Uiteraard maak ik graag een gratis proefopname. Zo weet u (of uw klant) of de stem goed past bij de telefooncentrale. En kan u het uploaden eventueel al eens uitproberen.

  • Deze is vrijblijvend en brengt geen verplichtingen mee
  • Het geeft u een goed idee van hoe uw teksten zouden klinken, door mij ingesproken
  • Indien u twijfelt, kan een proefopname de doorslag geven
  • U ontvangt ‘m binnen de 24 uur.
  • U ontvangt meteen ook een vrijblijvende betaallink. Zo kan u makkelijk uw niet-gecensureerde audio bestanden downloaden
Voordeel 1: Geen vervelende bezettoon meer!2018-10-31T11:36:00+00:00

Heeft u al eens nagedacht hoe het voor uw klanten is om te moeten wachten? Mensen bellen niet zo graag. Ze willen snel antwoord. En via twitter of Messenger gaat het soms nog sneller.

ALS mensen al bellen dan moet het wel dringend zijn of ze hebben een persoonlijke vraag. Een perfect moment om te tonen dat je uitblinkt in klantenservice. Wat hoort uw klant als u even niet bereikbaar bent? Als u bijvoorbeeld op de werf bent? Of onderweg en niet kan opnemen? Een onpersoonlijke bezettoon is te vermijden! Het instellen van een klanten onthaal brengt enkele voordelen met zich mee. Uw klanten bellen naar één vast nummer. En van daar uit is er veel mogelijk.

Voorbeeld: Bericht dat uw bellers even in de wacht houdt.2018-10-31T11:35:30+00:00

Een klant belt uw telefoonnummer. De centrale neemt het gesprek meteen aan, waardoor de wachttijd korter aanvoelt. Een vriendelijke stem begroet uw beller. U vraagt hen om even te wachten tot u zelf of een van uw medewerkers aan de lijn kunt komen. U bedankt ze voor hun geduld. Dit kan ook de perfecte gelegenheid zijn om uw klanten attent te maken op promoties. Of te verwijzen naar een veelgestelde-vragen pagina op uw website. Of de openingsuren te vermelden.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.

Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.

Merci pour votre appel.Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Voorbeeld: Voicemail voor buiten de kantooruren.2018-10-31T11:35:13+00:00

Een klant belt u ‘s avonds op. Of bijvoorbeeld tijdens de lunch. U kunt via uw telefooncentrale aanduiden wanneer er niemand telefonisch beschikbaar is. Via deze telefoonboodschap laat u uw klanten weten wanneer ze u per telefoon kunnen bereiken.

Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug. Bedankt voor uw oproep.

Our office is closed at the moment. You can reach us every working day between 8am and 5pm. Please leave your name and message, and we’ll get back to you as soon as possible. Thank you for your call.

A l’instant nos bureaux sont fermés. Vous pouvez nous joindre les jours ouvrables entre 08:00 et 17:00. Veuillez laisser un message après le bip sonore. Et nous vous rappellerons dans les plus brefs délais.

Voorbeeld: Voicemail binnen de kantooruren2018-10-31T11:34:58+00:00

U kunt ervoor kiezen om klanten meteen, of na een bepaalde tijd op de wachtrij, een bericht te laten nalaten.

We konden uw oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.

We’re unable to take your call, just leave us a message and we’ll return your call as soon as possible.

Nous ne pouvons pas prendre votre appel. Laissez-nous un message et nous vous rappellerons aussitôt que possible.

Voorbeeld: Voicemail tijdens feestdag of uitzondering2018-10-31T11:34:38+00:00

Bent u een periode uitzonderlijk gesloten? Wegens een feestdag? Of misschien een uitzondering? Ook op die dagen kunt u uw klanten optimaal informeren en kunt u een persoonlijk bericht laten horen.

Welkom. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.

Welcome. Our office is exeptionally closed today. You can leave a message and we will contact you as soon as possible.

Bienvenue. Notre bureau est exceptionellement fermé aujourd’hui. Vous pouvez laisser un message et nous allons vous rappeler le plus vite possible.

Voorbeeld: Voicemail tijdens vakantieperiode2018-10-31T11:33:58+00:00

Sluit uw bedrijf voor een bepaalde tijd? Informeer uw klanten wat ze in tussentijd kunnen doen, en wanneer u terug open zal zijn.

Welcome. We are closed until the second of January. Happy holidays.

Bienvenue. Nous sommes de nouveau disponible le 2 janvier. Bonne fin d’année.

Voorbeeld: Uw bellers doorschakelen via een keuzemenu (IVR)2018-10-31T11:33:00+00:00

Bent u zaakvoerder van een bedrijf met meerdere diensten? Of wilt u uw telefooncentrale in meerdere talen aanbieden? U kunt met behulp van een keuzemenu uw klanten meteen bij de juiste afdeling brengen. Uw klanten worden altijd snel en goed geholpen.

  • Doorschakelen naar de juiste medewerker, op basis van de taal.
  • Doorschakelen naar de juiste dienst, op basis van de vraag.

Indien u verder wenst te gaan in het Nederlands, druk 1.

Voor het plaatsen van uw bestelling, druk 1.

Voor technische ondersteuning, druk 2.
Om een afspraak te maken, druk 3.

To continue in English, please press 2.

To place an order, please press 1.
For technical support, please press 2
To make an appointment, please press 3.

Pour continuer en Français, appuyez sur la touche 3.

Pour passer une commande, appuyez sur la touche 1.
Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 2.
Si vous voulez fixer un rendez-vous, appuyez sur la touche 3.


Voorbeeld: Uw bellers doorschakelen zonder keuzemenu2018-10-31T11:32:19+00:00

U bent vaak op locatie of in meetings, maar wil uw gsm-nummer niet vrijgeven? Dan kan u kiezen voor één algemeen nummer voor uw bedrijf. Dat kan u laten doorschakelen naar uw mobiel als u niet op kantoor bent. Met behulp van een vriendelijke begroeting houdt u de klanten even aan de lijn tot u kunt opnemen.

Voordeel 2: U kunt meer verkopen2018-10-31T10:07:08+00:00

U kunt de tijd die uw klanten wachten, benutten door over uw promoties te vertellen.

Een voorbeeldje: “Bedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw matras, u er nu tijdelijk gratis de hoofdkussens bovenop krijgt? Onze medewerkers vertellen u graag meer over deze en andere promoties.”

Van zodra u uw beller te woord kan staan, bestaat de kans dat ze daardoor voor dit type product kiezen.

Voordeel 3: Het komt professioneel over2018-10-31T10:06:39+00:00

De stem die je potentiële klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Dat komt professioneel over, en straalt kwaliteit uit. Dat geeft een goed gevoel. Klanten associëren een professionele, vriendelijke stem met een professioneel en vriendelijk bedrijf. En die eerste indruk is onbetaalbaar.

Voordeel 4: U werkt efficiënter. De centrale neemt werk van u over2018-10-31T10:06:16+00:00
  • Uw telefooncentrale neemt een aantal taken van u over.
  • U hoeft niet altijd en overal bereikbaar te zijn.
  • U kan meerdere oproepen tegelijk laten binnenkomen en behandelen.
  • Uw klanten worden wél meteen geholpen en haken niet langer in.

De vuistregel: hoe efficiënter u uw klant kunt doorverwijzen naar de juiste contactpersoon, hoe beter. Zelf wilt u ook niet te lang ‘aan het lijntje’ gehouden worden, toch? Wees bij het schrijven van uw voice prompts persoonlijk, maar wijk niet teveel af van de ongeschreven regeltjes. De kans bestaat dat uw beller maar met een half oor aan het luisteren is, en dan zijn de standaardzinnetjes makkelijk te begrijpen.

Uiteraard heeft u een website waar uw klant snel alle informatie vindt die hij zoekt. Geef dit even mee. De kans dat het probleem hier al mee verholpen is, is groter dan u denkt.

Als u het aantal ‘onnodige’ telefoontjes kunt vermijden, dan heeft u meer tijd voor uw werk.

Van wie is deze webshop?2019-03-21T23:52:54+00:00

Zo kan je me bereiken:
Mail: info@voicemail-stemmen.be
Telefoon: +32475263105

Aangename kennismaking! Alleerst, welkom op voicemail-stemmen.be.

Ik werk als fulltime Vlaamse voice-over stem voor verschillende bedrijven en (televisie-) productiehuizen. U kunt mijn stem bijvoorbeeld herkennen van canvas-documentaires of radiospots. Bezoek mijn portfolio-website http://www.johfrah.be om voorbeelden te horen.

Ik hou ervan om met behulp van mijn stem, de juiste warme toon en de gepaste intonatie uw boodschap over te brengen. Dat kan gaan van ingewikkelde bedrijfsprocessen, energieke wervende reclameboodschappen, tot een eenvoudige en vriendelijke goeiedag aan uw klanten.

Hoeveel audiofiles bestellen anderen?2018-10-31T10:04:24+00:00

“De meesten bestellen drie of vier audiofiles.

1. Welkomstbericht
2. Bericht dat uw bellers even in de wacht houdt.
2. Voicemail voor buiten de kantooruren.
3. Voicemail tijdens feestdag of uitzondering.

Wat als ik niet tevreden ben? Krijg ik dan mijn geld terug?2018-10-31T10:03:57+00:00

“Zeker en vast! Niet tevreden? 100% geld terug garantie!
Maar hand op het hart: u zou de eerste zijn bij wie ik dit moet toepassen.
U kan ook gebruik maken van de Gratis Proefopname. Zo weet je meteen of uw gekozen stem past bij uw bedrijf en boodschap.”

Hoe werkt het met 3CX telefooncentrale?2019-03-21T19:23:47+00:00

Heeft u een 3CX telefooncentrale? Dan kunnen wij u de audiofiles aanleveren in het juiste formaat. 3CX is een VoIP-telefoonsysteem. Daarmee kan u via de cloud uw inkomende en uitgaande oproepen regelen. Dan kan u op onze stemmen beroep doen om uw telefooncentrale te laten inspreken. Dankzij een professionele stem klinkt uw 3CX VOIP telefoonsysteem nog professioneler.

Hoeveel kost een voorgemaakte begroeting?2019-03-22T00:00:58+00:00

Een standaard telefoonbegroeting die u kunt downloaden kost EURO 5 (exclusief BTW) per audiobestand. U kunt de voorbeelden op de website beluisteren.

Probeer het gratis!

Eveline

36,30

Vul hieronder de in te spreken teksten in

Product price
Additional options total:
Order total:
Categorie:

Klik hier voor een proefopname van Johfrah.

Een mooie stem op je voicemail?

De berichten worden met ❤️ en een glimlach ingesproken.
€ 30
Prijs per bericht van (+/- 20 sec) in één taal.
Meerdere talen mogelijk. NL, FR, EN, DE. Het taalkeuze-bericht is gratis bij een meertalig menu.
Vanaf 10 berichten krijg je 10% korting.
Niet goed? Geld terug-garantie.
Besteld voor 16u? Volgende werkdag klaar.
Opgeknipt en geëxporteerd naar formaat van je keuze.
Ingesproken in een opnamestudio en altijd bewaard voor eventuele latere aanpassingen.
Retakes voor uitspraak inbegrepen.

36,30Bericht bestellen



Welke stem kies je?

Om je berichten op maat te laten inspreken?


Kies Johfrah

Kies Eveline

Na je keuze kun je de berichten toevoegen in je winkelmandje.

Voeg muziek toe.

Kies de gewenste muziek en druk op het rode winkelwagentje om het aan je bestelling toe te voegen.

Vind je de muziek niet passend? Of wil je eigen muziek gebruiken? Bel me dan gerust even om de mogelijkheden te bespreken.

Probeer het gratis!

Wij spreken vrijbljvend een stukje in.

Johfrah

36,30

Vul hieronder de in te spreken teksten in

Uw lijst is leeg, voeg nieuwe producten toe aan de lijst voor het versturen van een verzoek

Bestel uw telefoonberichten

Product price
Additional options total:
Order total:
Categorie:

Klik hier voor een proefopname van Eveline.

Beluister de stem van Eveline


Eveline klinkt zacht en vertrouwd. Wil je de telefoonberichten door Eveline laten inspreken?

Kies Eveline

Beluister de stem van Johfrah


Johfrah klinkt warm en zakelijk. Wil je de telefoonberichten door Johfrah laten inspreken?

Kies Johfrah